Foto bij OO1

Eerste hoofdstukje van mijn eerste story.
Laat alsjeblieft weten wat je er van vindt.

Vermoeid sta ik op en slof op mijn awesome sloffen naar de badkamer. ‘Maureen schiet je wel een beetje op deze keer?’ roept mijn vader. Ik zucht geërgerd en roep terug dat ik het zal proberen. Het is ook altijd weer het zelfde. Ik sta op, ga douchen, schreeuw dat ik op zal schieten en uiteindelijk doe ik er nog steeds te lang over. Nou laat ik maar eens opschieten deze keer. Als ik de badkamer in loop schrik ik mij een klein beetje heel erg dood. Mijn ochtend coupe Holly Fuck! Ik ben benieuwd of ik het nog wel goed krijg dit. Op hoop van zege stap ik onder de douche om er daar achter te komen dat mijn lieftallige zusje mijn conditioner heeft op gemaakt. Nou dan maar zonder conditioner…
Na een klein halfuurtje onder de douche te hebben gestaan ga ik me maar eens aankleden. Ik kies een casual setje uit en begin mijn haren te drogen. Ik maak er maar een knoet aangezien het toch niet zit nu. Daarna smeer ik nog een klein laagje mascara op aangezien ik niet zo van de make-up ben. Dat vind ik zo irritant op mijn school. Als je niet genoeg make-up draagt hoor je er ook niet bij. Achterlijke meiden. Beneden aangekomen eet ik rustig mijn boterham op en dan net zoals altijd, zie ik dat ik nog 5 minuten heb en haast me naar boven om tandenpoetsen. Snel pak ik mijn mobiel nog mee en ren dan de deur uit om nog op tijd de bus te halen. En daar ga ik dan. Op naar school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen