004 - Hayley Neville

Zuchtend gingen ik en Joy op onze vaste plaats achterin zitten, we hadden wiskunde. Ik heb echt een grote haat aan wiskunde, ik snapte het niet, ookal leg je het me 100 keer uit, ik snap het nooit helemaal. Daarom sta ik ook een 3 gemiddeld. De rest van de klas kwam ook met tegenzin het lokaal binnen en ging zitten. De leraar, meneer Jones, keek zoekend het lokaal rond. "Ik ben even koffie halen, ik wil een speld kunnen horen vallen als ik terug ben" mompeld hij en loopt het lokaal uit. Zodra de deur dichtvalt ontploft er een bom van geschreeuw en gejoel. Chaz en Ryan -die voor ons zitten- draaien zich om, en schuiven hun stoel aan bij onze tafels. "Hebben jullie het al gehoord?" Vraag Ryan terwijl hij met zn wenkbrauwen wiebelt. Ik en Joy kijken elkaar een seconde aan, niet wetend waar hij het over hebt. "Blijkbaar niet" Mompeld Joy. Ryan kijkt naar Chaz, die een naar zijn schoenen staart. "Je had het toch verteld?" Sist Ryan, Chaz bijt op zn lip. "Waar hebben jullie het over?" Vraag ik nieuwsgierig, Ryan schudt zijn hoofd. "Ik dacht dat Chaz het je verteld had gister" Zegt Rya, ik kijk naar Chaz, hij ontwijkt mn blik. "Nou niet dus, vertel jij het nou maar" Zegt joy ongeduldig. Ryan geeft Chaz een korte blikt en draait zich dan weer naar ons. "Nou, volgend weekend-" Ryan draait zich, midden in zijn zin ineens om. Gefrusteerd zak ik onderuit als ik zie dat Meneer Jones weer het lokaal binnen loopt. Ik wilde weten wat er was, waarom Chaz het me niet wilde vertellen en vooral waarom ze zo geheimzinnig deden. "Ik wil het weten" Fluisterd Joy, alsof ze mn gedachte leest. Ik knik, waarna ik gefrusteerd op mn potlood bijt. Wat kon het zijn? .. Die zin herhaalde zich steeds opnieuw in mijn hoofd. Na een tijdje Schopte Joy tegen de onderkant van Ryan's stoel. Direct draaide hij zijn hoofd om. "Ik wil het weten Ryan" Fluisterd Joy. Ryan zucht. Hij wilt net zijn mond openen als meneer Jones boos zijn naam schreeuwt. Hij mompeld snel "Pauze" Wanneer die zich weer omdraait. "Nog één keer en ik laat je na komen!" Schreeuwt hij, Ryan knikt beleeft, waardoor ik een kleine grinnik niet binnen kan houden.. Als het weer stil is gaat meneer Jones verder met zn uitleg, ik kijk naar de klok, nog ander half uur tot de pauze. "Neem de aantekening maar over en begin dan aan je huiswerk" Zegt meneer Jones waarna hij rustig aan zn bureau zijn koffie begint te drinken. Een zucht ontglipt me, en ik begin met tegenzin de aantekeningen over te nemen van het bord. Joy doet hetzelfde. Aan de sommen begin ik niet, ik zou ze toch allemaal fout doen, dus wat had het voor zin? Ik zet mn tas op tafel en pak mn iPhone eruit. Sneaky ontgrendel ik mn iPhone achter mn tas. 2 New Messages Geeft het beeld aan. Ik open ze, de eerste is van Kelvin, een jongen uit mn straat. Ik ben niet heel goed bevriend met hem, maar mn ouders wel, dus ik zie hem regelmatig. Volgend weekend geven mn ouders een bbq, maar jij komt waarschijnlijk niet? ^^ Ik snapte het niet, wat was er volgend weekend? Ik beantwoord met een simpel vraagteken. Het andere bericht was van mn server. Net als ik inlog op twitter gaat de bel. Nog 1 lesuur voor de pauze..

-
Oh my bieber!!
Heb vrijdag believe deluxe edition binnen gekregen en hij is GEWELDIG
echt ASDFGHJK, ik luister hem nonstop! hebben jullie hem al, en welk lied vinden jullie het leukst?

Reageer (9)

  • xBelieber18x

    Ik krijg Believe de deluxe edition dinsdag

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    Ik vind Fall mooi <3

    1 decennium geleden
  • Climaxx

    Ik ben vrijdag de deluxe edition gaan kopen :D En Fall is het leukste <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen