007
Rose Jackson
"For one more time, I'm so sorry.. But I'm happy you waited for me, else I didn't had such a nice afternoon and evening. Thank you, Harry." Ik lachte verlegen naar hem en hij bloosde een beetje. "No problem, it was worth waiting for, babe." Ik keek naar z'n lippen en hij naar die van mij. Langzaam kwamen we dichterbij.. "Hey, are you here too?" Een vriend van Harry die ik niet ken liep langs en snel trokken we ons hoofd weg. Harry antwoordde blozend "Yea.. See you tomorrow okay?" Z'n vriend knikte van ja en wiebelde even met z'n wenkbrauwen. Nu werd ik nog roder. "Sorry for that.. Can I have a kiss now?" "Of course you can." En ik kuste hem.
Hannah Nelson
Het liep als een lopend vuurtje door de school. Binnen 1 dag wist iedereen het al. Niet dat ik het erg vond, natuurlijk was ik er blij mee. Maar ik wist niet zeker of we het moesten doen. Straks ging onze vriendschap kapot door deze relatie.. Ik moest het Zayn vertellen. Ik zag hem staan en lachte, wauw, hij was zo leuk. "Baby.." En ik kuste hem op z'n wang. Hij draaide zich om en zei "Goodmorning cutie, how are you?" "Oh I'm fine, and you? I need to tell you something, can you come with me?" Zayn's gezicht betrok. "Zayn, I'm not going to break it up." Hij lachte weer. "Okay, I need to tell you something. I don't know how long our relation will be, but when we break-up, if we even break-up, will our friendship be the same? 'Cause I don't want to lose you. Never." Hij knikte om te laten zien dat hij ook zo dacht. "I understand, but we shall see it then, okay?" Nu knikte ik. Hij was zo lief.
Joanne Roberts
Toen de film was afgelopen, besloot Louis hier te blijven slapen. Hij deed het wel vaker dus mij maakte het niet uit. Het werd toch nog iets tussen ons. We hadden het eerder geprobeerd maar het liep niet zo goed af.. Ach joh, ik was zo blij met hem als m'n beste vriend. Zo was het beter. Ik ging in m'n bed liggen en Louis kwam ook. We praten nog een beetje en toen vertelde Louis me iets. "Joanne, I need to tell you something. I don't know how you'll react but I hope.. Well, okay. Here I go." Hij ademde even diep in en keek me aan. "I think I like a boy." Er kwam een zacht 'aw' geluidje uit m'n mond.
Caity Clark
Liam was eindelijk klaar. Ik stresste, wat was er? "Caity.. They got the results. It's nothing, probably. They're still not sure so I need to go to the hospital now. I'm sorry.." Langzaam knikte ik. "Can I come with you?" Liam stond op en keek me aan. "I don't know Caity, I would love if you join me there but you got nothing to do and you won't even see me." "Okay then.. Can you call me when you're done?" Hij knikte en gaf me een knuffel. "I'll be okay, believe me." Ik gaf hem nog een knuffel en pakte toen m'n fiets en reed de andere kant op. Wat zou ik graag geloven dat het goed kwam, maar ik was zo bang.
Maddy Cooper
"It's good that you're making notes, it will help." Onzeker zei ik het, ik was bang dat ik iets fout zei. "Yea, I will remember it! Thank you!" Hij lachte naar me. Niet smelten Maddy, niet smelten. Ik lette weer op en toen de leraar klaar was met uitleggen, begon ik met m'n huiswerk. Ik vroeg even aan Niall of het lukte, en hij knikte aarzelend. "Shall I help you?" "Yes please." Ik vroeg even wat hij niet snapte en legde het uit. Aan het eind van de les gaf hij een knuffel en bedankte me. Ik liep blozend het lokaal uit.
Er zijn nog geen reacties.