006
Rose jackson
“Harry styles.” Hoorde ik door de telefoon. “Hi.. It’s Rose, I’m so sorry I totally forgot to come.. are you still there? “ vroeg ik zachtjes. “Actually.. yes. I just wanted to go. Or.. are you coming now?” je kon aan zijn stem hoor dat hij een beetje geirriteerd was. “Erm.. Yes. I’m coming directly. Stay there!” schreeuwde ik en ik drukte hem weg. Ik sprintte naar mijn auto toe en reed naar school. Ik parkeerde mijn auto en rende de school in. Daar stond hij, Harry Styles, wow, hij was knap, en hij wachtte op mij. Ik begon vaart te minderen zodat ik er niet als een idioot uitzag. Hij keek van zijn mobiel op naar mij en glimlachte. Wat een mooie glimlach.. Ik droomde helemaal weg. Ik stond nu recht voor hem. “Hi.” Zei hij. “Hi, I’m so sorry. Again.” Zei ik schuldig. “Doesn’t matter.”
Hannah Nelson
Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne gedrukte. Misschien was ik wel zijn ware. Kon dit wel? We waren toch vrienden? Maar het voelde zo fijn. We bleven maar door gaan tot Zayn uiteindelijk de kus beeindigde. We staarden elkaar een beetje aan. “I think.. that you are the one Hannah. There’s no other girl who’s better then you. You are the best. The best I ever had.” Hij keek me recht in mijn ogen aan wat me zenuwachtig maakte. “I’m a bit confused. “ zei ik. Hij beet op zijn lip. “You don’t love me too?” vroeg hij onzeker. “I don’t know.. I never did but.. the kiss.. It was so perfect. I think I changed my mind.” Zei ik. Hij glimlachte. Langzaam kwam ik weer naar hem toe en zoende hem opnieuw.
Joanne roberts
Ik ergerde me aan de bel die ging en stond moeizaam op. “IT’S MOVIE TIME!!” schreeuwde Louis. “What? Wait.. why are you here? Huh? Where’s Claire? I don’t get it?” ik keek hem moeilijk aan. “Claire couldn’t come. And I thought that we could watch a movie cause I was bored. And I wanted to come. You don’t like?” Ik schudde mijn hoofd en knikte toen weer. “Sure! Sure I like! I love it! I’m glad you’re here Louis.” Zei ik en ik knuffelde hem. Louis knuffelde me terug en liep daarna door naar de kamer .”So… I’ve got some movies, you can choose ofcourse, and some popcorn, need to put it in the microwave right now..” vertelde hij terwijl hij doorliep naar de keuken en een zak popcorn in de magnetron gooide en aanzette. “And ofcourse some crisps.” Ik vond het altijd zo grappig hoe hij het woord ‘crisps’ uitsprak. Een beetje verbaast keek ik naar wat hij allemaal deed.
Caity Clark
De manier waarop Liam reargeerde aan de telefoon maakte me bloednerveus. Zou er iets ergs zijn? Ik kon niet horen wat ze zeiden. Zenuwachtig tikte ik met mijn vinger op mijn been. Het kon natuurlijk ook iets goeds zijn. Misschien hoefde hij helemaal niet weg en was alles weer oké. Maar die kans was natuurlijk erg klein. Ik wachte tot hij klaar was met bellen maar het duurde lang. Het enige wat ik meekreeg was “Yes. No.. I don’t know. I think.. Yes.” Maar daar kon ik niks mee. Ik zuchtte en staarde voor me uit. Ik beet op mijn lip.
Maddy cooper
Het was de volgende dag, wiskunde. Ik was één van de eerste het lokaal ingestapt en ging ergens zitten. Al gauw kwam de rest binnen. Ik boog naar beneden en haalde mijn boeken uit mijn tas. “Erm.. Heey, do you mind if I sit here?” ik keek omhoog en zag een blonde jongen een beetje zenuwachtig naar me kijken. Niall! “Yeah.. yes sure.. I mean.. sure.” Zei ik stamelend. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik legde mijn boeken op tafel en opende ze. Hij deed hetzelfde. “So class.. Let’s get started.” Ik richtte me op de leraar en luisterde naar wat hij zei. Ondertussen maakte ik aantekeningen. Niall zat vol bewondering te kijken naar wat ik deed en besloot toen om ook maar aantekeningen te maken.
Er zijn nog geen reacties.