038|| Back to black
~ Bill Kaulitz
Die middag zit ik alleen in het auditorium. Tom gaat, wonder boven wonder, met mij mee naar huis. Dirk moet weg vanmiddag, geeft hij me als verklaring. Het maakt me niet zoveel uit wat Dirk allemaal wel en niet moet. Over een half uur gaat de bus pas. Tom tokkelt wat op de piano terwijl ik ernaast staat. Het voelt raar om hier te zijn zonder Mila. Het voelt anders samen met Tom. Ze is belangrijk voor me geworden, op een manier die ik niet uit kan leggen.
‘Moeten we vandaag weer naar de studio?’ verbreekt Tom de stilte. Ik knik alleen maar. Normaal als ik hier ben wordt er vrij weinig gezegd. Het voelt dan ook vreemd om nu wel te praten. Tom zucht even en speelt weer wat op de piano. Het is geen liedje, maar zijn gewoon losse noten. Het is anders dan met Mila. Mila speelt nummers, en hoe. Allemaal uit haar hoofd, alsof ze het uit haar mouw schudt. Elk nummer kan je aan haar vragen en ze speelt het.
‘Kom we gaan,’ zucht Tom en staat op. Ik loop hem, nog steeds zwijgend, achterna. Een tweede zucht verlaat zijn mond. ‘Wat is dat toch met jou vandaag? Normaal praat je me de oren van mijn hoofd en nu ben je zo stil!’ Ik haal mijn schouders op. ‘Ik heb gewoon niks te vertellen denk ik,’ mompel ik en draai mijn hoofd om naar de klok te kijken.
Reacties en kudo`s?
<3
Reageer (6)
bill is echt zielig
1 decennium geledenMooi!!
1 decennium geledenSnel verder <3
wat lief van bill dat hij mila mist.
1 decennium geledenhopenlijk wordt het iets tussen hen.
schrijf maar snel verder(flower)
snel verder!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenx