Rose Jackson
Ein-de-lijk thuis. Vandaag had ik een lange dag.. Gelukkig had ik morgen maar 1 uurtje les.. Misschien bleef ik wel gewoon lekker hier. Ja, dat zou ik doen. Ik liep even naar de badkamer en keek of ik nog een lekker maskertje had, jammer genoeg niet. De winkels waren nog open dus ik pakte snel m'n fiets en reed naar de winkel. Ik koopte een paar lekkere dingetjes die ik morgen zou gaan gebruiken en ging ook nog even langs de supermarkt. Bij een verwendagje hoorde sowieso chocola, dus dat haalde ik. Thuis aangekomen pakte ik een zak chips die er nog lag en schrok. FACK. Ik had met Harry afgesproken!! Oh nee, hoelaat was het? 5 uur. Scheldend zocht ik m'n mobiel en had berichten. Snel zocht ik Harry's nummer en belde hem..

Hannah Nelson
Zayn liep verdrietig naast me en hij beinvloedde me zeer erg met zijn humeur. Ik werd er ook verdrietig van. Ik moest iets bedenken om hem op te vrolijken. Ik wist het. Bij mij hielp het in ieder geval ALTIJD. "Zayn, what chocolate do you like the most?" Ik zag een kleine glimlach, ha. M'n plan was al een beetje gelukt. "Ehm, you choose babe." Eigenlijk hoefde ik niet eens te vragen welke hij het lekkerst vond, Milka Biscuit ding. We liepen de winkel in en ik kocht er 3 repen van. Zayn protesteerde, maar ik kocht het gewoon. I didn't care, ik wilde hem blij hebben. We liepen naar het park en gingen zitten. Ik gaf hem een reep en maakte er zelf ook een open. Ik draaide me naar hem om en ik zag hem naar me kijken. "You're beautiful.." Ik bloosde en keek naar z'n lippen. Die waren serieus perfect gewoon. Langzaam bogen we naar elkaar toe..

Joanne Roberts
M'n lichaam deed een beetje pijn toen ik vanmiddag tegen dat meisje, die Rose aanbotste. Ik had het bad vol laten lopen en stapte erin. Het was redelijk warm, I like. Ik kreeg kippenvel. Al heel lang vroeg ik me af, hoe kan ik nou kippenvel krijgen als iets warm is? Nog steeds weet ik het niet. Ik moest het Louis of Claire maar eens vragen.. Ik haalde m'n schouders op en ging zitten. Ik had een boek meegenomen en m'n iPod met oortjes. Ik zette m'n muziek op, heerlijk hard, en begon te lezen. Na een uurtje had ik er wel genoeg van en ging ik uit bad en trok m'n fijnste hoodie aan en m'n jogging. Ik ging op de bank zitten met een bak chips voor me en de tv aan en dacht al gelijk: hier ga ik vanavond niet vanaf komen.

Caity Clark
"Caity, I won't die." Dat luchtte me een beetje op. Ik was nog een beetje overstuur maar Liam troostte me dus dat hielp wel. Hij haalde m'n flesje water uit m'n tas en gaf het aan me. "Caity, come on, please. I will be allright. I will tell you everything the doctors know. I promise you. Look at me Caity." Ik keek hem langzaam aan en haalde diep adem. "I love you best friend, okay? And I will never let you go." Ik lachte en knuffelde hem. "I love you too Liam, I love you too." Ik nam een paar slokjes van m'n water en begon te vertellen over vandaag. Hij had niet echt wat gemist, behalve het Frans proefwerk maar dat mocht hij morgen inhalen. Plotseling ging z'n telefoon, hij gebaarde naar me dat het de dokters waren..

Maddy Cooper
Ik mocht hem bijles geven. Omygod. Ik kon met hem praten zonder dat het misschien stalkerig over kwam. Oke, waarschijnlijk kwam het toch wel stalkerig over want ik werd waarschijnlijk of een ratelslang, die dus alles zei en heel snel, of ik werd 'n oester en zei niks. Ik was benieuwd.. Snel belde ik m'n beste vriendin op en vertelde haar het verhaal. Ze was blij voor me en zou zo naar me toe komen om de rest te horen. Ik keek nu al uit naar morgen..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen