Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [27]

Opeens versta ik wat de slang zegt...

'Aaaaaah!’ gilde ik en schot wakker. Hailey zit naast mijn bed en voelt aan mijn voorhoofd. ‘Alles oke?’ Vroeg ze en gaf me een glaasje water. ‘Ja, prima. Gewoon een nachtmerrie. Gebeurt wel vaker’, zei ik en forceerde een glimlach op mijn gezicht. ‘Ben je zeker? Want ik...’. ‘Het gaat wel, Hailey!’ ‘Maar ik... Maar jij... Ach laat ook maar’, mompelde ze onthutsd en kroop terug onder haar dekens. ‘Kan je me dan op zijn minst vertellen waar je droom over ging?’ vroeg ze op een toon die geen tegenspraak dulde. ‘Ok,...’ mompelde ik en begon aan mijn verhaal.
Ookal kon ik haar niet zien, ik wist gewoon dat Hailey me met open mond aan zat te staren. ‘Wat?’ vroeg ik geirriteerd. Ik wist ook wel dat ik zelf ook verbaasd geweest zou zijn maar ik vond het vreselijk irritant om aangestaard te worden. ‘Heb je die droom al eerder gehad?’ vroeg ze na een tijdje. ‘Nee, waarom?’ ‘Gewoon, hij was zo gedetailleerd. Gedetailleerde dromen heb je meestal vaker. En, uhm... Je zegt dat je op het einde verstond wat de slang zei. Maar wat zei die dan precies?’ Ik dacht na. ‘Dat weet ik niet meer. Ik weet alleen dat het geen “slangs” meer was en dat het heel logisch klonk in mijn oren’, ze knikte. ‘Laten we maar verder slapen. Morgen gaan we desnoods wel naar een leerkracht’, ik ging akkoord. Waarom een leerkracht? Ik heb een keer en vreemde droom en ik moet al naar een leerkracht. Ik drukte mijn hoofd in mijn kussen en langzaam maar zeker vielen mijn ogen dicht.

Reageer (2)

  • MissHaleX3

    supeeeeeeeer!!

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Heel mooi heel snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen