Hoofdstuk 5
p.s als je iets leuks weet stuur me dn een berichtje of als je ook in de story wilt.
je pakte je spullen bij elkaar en liep met robert naar de aula waar jullie aten en jullie praatte over van alles. toen jullie net gezellig zaten te kletsen kwamen 2 vrienden van robert ze vroegen zo robert wie is dit meisje robert? hij antwoorde met dit is nou kirsten ze is nieuw hier en de andere 2 stelde zich voor als taylor en selena en ze kwamen erbij zitten taylor vroeg aan jou wanneer je hier bent komen wonen en je antwoorde met ehmm 4 of 3 dagen geleden dit is pas mijn 1e dag hier op school:) taylor: ow nou welkom hier ik hoop dat je het al een beetje leuke school vind.' jij ja hoor maar ik ken nog niet echt veel mensen dus ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden maar opzich vind ik het hier wel leuk. de bel ging weer en je vroeg aan robert waar jullie zaten en robert zei we hebben nu bio dus het zal wel in 212 zijn. jullie liepen naar het lokaal en gingen op jullie plaats zitten waar de leraar begon met vertellen over het menselijk lichaam. je maakte aantekeningen je vond dit wel een interresant onderwerp. dus je lette goed op. je keek soms stiekem naar robert en als hij het door had glimlachte je even naar hem en hij naar jou.
Reageer (1)
snel verder hij is leuk :D:D
1 decennium geleden<<<<<333333
xxx manon x3