Foto bij Wake up

Mianhe!!! Sorry dat het zo lang duurde!! Ik zit nog steeds bezig met de story van Chloe en Zoey samen met MIMIenPIP. Maar ik loop nu ook steeds vast en weet niet wat ik moet schrijven, zoals nu ook, dus het is ook een kort hoofdstukje

Zoey Pov.

Langzaam word ik wakker, ik knipper een paar keer en ziet een aantal mensen om me heen staan. Ik leg mijn hand op mijn hoofd. Ik voel steken door mijn hoofd, last van hoofdpijn blijkbaar. Taemin kijkt naar me, het lijkt net of die gehuild heeft. Ik kijk eventjes naar Chunji die blij is dat ik wakker ben. Langzaam ga ik rechtop zitten, Aron die helpt me meteen met rechtop zitten, een betere broer kan je niet krijgen. Taemin gaat bij me op bed zitten en pakt me hand vast en kijkt me aan. “Gaat het wel?” vraagt Taemin. Ik knik ja. Chunji zegt niks en staart alleen maar vooruit. Chunji staat dan op “ik moet gaan, was leuk om je weer eens te zien” zegt die en loopt de kamer uit. Ik zucht. Taemin en Aron kijken elkaar steeds aan. Een kwartiertje zit ik nog alleen met Taemin, Aron moest naar de rest terug.
Taemin kijkt mij steeds aan en ik hem. Ik moet blozen. Taemin zit naast me op bed en pakt me hand vast “Weet je hoe bezorgd is was? Hoe kun je nou flauwvallen? Heb je zo weinig slaap gehad?” zegt Taemin tegen me. Ik knik nee “Ik dacht aan iets anders” zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. “Waar dacht je aan?” vraagt hij en ik schud mijn hoofd “Niet belangrijk”. Taemin legt zijn hoofd op de mijne, het lijkt net of we een koppel zijn, voor mijn gevoel zijn we het ook. “Ik denk dat ik het uitmaak met Chunji” zeg ik en kijkt naar Taemin. Taemin kijkt me verbaast aan. “Waarom?” vraagt hij. “Ik begin hem steeds minder leuk te vinden, hij gedraagt zich ook anders dan eerst..” antwoordt ik Taemin en kijkt naar hem. “En ik vind jou leuker, altijd al”zeg ik en kijkt naar Taemin. Hij kijkt naar me en glimlacht dan “Ik hou van je Zoey, zo veel als het maar kan” zegt Taemin en wordt rood. Ik moet lachen en geeft hem een kus op zijn wang. Taemin geeft een kus terug maar dan op mijn mond.

Taemin pov.

Ik hou echt veel van Zoey, met haar ben ik echt gelukkig. Ik kuste haar op haar mond, zoals we nu wel vaker hadden gedaan achter Chunji zijn rug om. Ze kust terug en glimlacht. Ze heeft een hele mooie glimlach. Na een tijdje stilte en dat we gezeten hebben bedenk ik me iets “wanneer mag je weg eigenlijk?” vraag ik. Ze denkt na en zegt “Over een uurtje”. Ik glimlach “mooi, je hebt vast honger? Zullen we dan maar zo eerst ff eten ergens in het winkelcentrum” zeg ik en kijkt naar haar. Ze knikt en kijkt naar mij. Ze staat op en zegt “eruit jij, ik ga me omkleden” ik sta op en doet maar wat ze zegt en loop de kamer uit en doet de deur achter me dicht. Na een paar minuten mag ik weer binnenkomen en ze is helemaal aangekleed. “Je mag toch pas over een uur weg?” vraag ik en kijkt naar Zoey. “ja, maar ik mag me toch al wel aankleden” ze kijkt me aan en steekt haar tong uit. Ik pak die voor de lol vast en ze mompelt allerlei dingen. Ik moet lachen en laat haar tong los. Ze kijkt me even aan als of ze me iets wilt aandoen, maar gelukkig doet ze het niet en geeft ze me een zoen. Ik leg mijn armen op haar heupen en houdt de zoen aan. Ik duw zachtjes tegen haar lippen aan met mijn tong. Ze opent haar mond. We spelen een wedstrijdje met onze tongen. Er komt iemand de kamer binnengelopen “Wat doen jullie?!” Vraagt hij. Zoey en ik stoppen direct en schrikken als we zien wie het is.

Reageer (2)

  • MIMIenPIP

    oeee nicee ,
    snel verder twin ^^
    zucht* ik moet ook verder gaan schrijven
    maar ik weet dat al mijn inspiratie
    in ons verhaal zit xD
    zie je weer op msn xD
    XX
    your Twin <3

    1 decennium geleden
  • PrincessDidi

    ow meh gawd!! snel verder!!
    i realy love it <3(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen