Living forever 12.2
Jay en Nathan hadden Tom uitgelegd wat er gebeurd was. Siva lag nog altijd bewusteloos op de bank. Ik keek voor me uit en besloot uit eindelijk even naar buiten te gaan. Ik rende het bos buiten onze tuin in en ging uiteindelijk tegen een boom zitten. In het maanlicht zag ik iets schitteren. Ik stond op, vond wat bloed op de grond en het ding dat glinsterde. Ik pakte het op en keek er stomverbaasd naar.
'Rosalyn, waar gaan we heen?' vroeg ik lachend.
'Kom op we zijn er bijna,' zei ze lachend. Ze trok me met haar mee naar een beekje bij een openplek in het bos. Ik plukte een klaproos en gaf hem aan haar. 'Dit is ons plekje,' zei ze vrolijk.
'Je hebt al een plekje Rosalyn,' zei ik. 'Een plekje in mijn hart.
een paar maanden later
'Rosalyn?'vroeg ik. 'Rosalyn?!' Ze zat op ons plekje en huilde.
'Ik... ik...' zei ze.
'Ik weet het al,' zei ik.
'Ik ben uitgehuwelijkt,' fluisterde ze. Ik knikte.
'Dit heb ik voor jou gemaakt,' zei ik. Ik gaf haar een ketting. 'Het zal je altijd beschermen.' Ze pakte de ketting en deed hem om.
'Ik zal altijd van je houden,' fluisterde ze. Ze kuste me en vertrok. Dat was de laatste keer dat ik haar zag.
Ik keek naar de ketting in mijn hand.
'Rosalyn,' fluisterde ik zachtjes.
Er zijn nog geen reacties.