Tine <3 Will (door smilingme)
Tina loopt onzeker de Gleeclub binnen. Ze durft niet om haar heen te kijken, bijna iedereen heeft een partner: Rachel en Quinn = Faberry, Klaine, zelfs Brittany die gister Mike heeft gevraagd zitten al te zoenen als: Mikeny.
Tina kijkt even naar Will en dan weer weg, ze voelt dat ze bloost maar ze negeert het. Ze mag niet verliefd worden op Will, het mag niet! Anders krijgt ze problemen en is hij een pedofiel. Dat wilt ze hem niet aandoen.
Mike loopt na het zoenen naar Tina toe:"kan je vanmiddag met me afspreken we moeten samen oefenen voor het zingen!". Tina knikt afwezig en loopt naar haar plaats. Will loopt naar het bord en schrijft'liefde' "omdat de liefde in het lucht hangt is het mogelijk dat we het liedje: "Love is in the air" gaan zingen, de stelletjes moeten alleen dit lied instuderen".
De meeste juichen alleen de singles blijven over, Will ziet het en antwoord:"De singles moeten denk ik maar zelf koppels maken, alleen Tina jij gaat bij mij ik heb een speciaal liedje voor je". Tina wordt helemaal rood en loopt naar Will.
Will maakt het gebaar dat zij hem moet volgen en loopt achter hem aan het podia op. Ze gaat in een stoel zitten terwijl Will opkomt lopen.
Will pakt Tina bij de arm en haalt haar het podia op:"jij moet een liedje voor mij zingen, hetgene wat jij diep in je hart voelt".
Tina pakt de microfoon en begint:
"The day I first met you, you told me, you never fall in love.
-Later-
Don't wanna break your heart, wanna give your heart a break, I know you scared it's wrong. I don't wanna make a mistake. There's no life to live. There's no time to waste, to waste. So let me give your heart a break."
Will applaudisseert, Tina loopt weg, Will roept Tina:"Wacht, ik houd van je ik wil je niet kwijt het spijt me!".
Tina draait zich hoopvol om en rent naar hem toe, Will pakt haar bij haar middel en als hij zijn ogen sluit, voelt hij de zachte en tedere lippen van Tina tegen zijn lippen.
Als Will zijn ogen opent geeft hij haar een knuffel.
Reageer (3)
Wait. Since when are Blaine's parents nice>?
1 decennium geledenOeeh spannend!!
1 decennium geledenSnel verder<333
Nou moet niemand er achterkomen, al helemaal Sue niet!!
1 decennium geledenSnel verder!!