Foto bij traine

Die morgend kwam ik op school en Serrenna rende naar mij toe 'heb je het al gehoord 'vroeg ze
'hoe kan ik iets horen als ik maar net op school ben 'viel ik haar in de rede .
'das waar maar zie je er verdwijnen mensen in omliggende dorpjes Charles is er van overtuigd dat er wat meer aan de hand is .'
'dus wat gaan we doen dan '
'Patrouilleren natuurlijk of is dat een probleem voor je '
'nu ik heb mijn ma belooft het niet meer te doen maar als de wereld in gevaar zit is dat goed voor mij hoor alleen mag het niet te laat worden al een geluk is het vrijdag '
De lessen gingen gewoon door alleen had Serrenna nu alle lessen samen met mij .Ik weet dat het raar klinkt voor alle mensen rondom ons ,plots zijn we vrienden eerst leken we elkaars vijanden maar ik had nog altijd het gevoel dat ik haar niet kon vertrouwen dat zal tijd nodig hebben . Serrenna deed deze nacht de patrouille dat vond ik best dan deed ik morgen maar .Voor ik ging slapen keek ik nog uit het raam .'dit is echt een vreemde plek' fluisterde ik en viel in slaap weer had ik het gevoel dat ik bekeken werd ik deed 1 oog open en keek rond in mijn kamer ik had het geluk dat mijn ogen zich snel kunnen aan passen aan het donker .ik geloofde niet wat ik zag het leek Edward wel maar dat kon toch niet ,ik bedoel hoe raak je hier binnen dit is zo wat het beste beveiligde huis in deze omgeving .Hij kon het op school gaan uit leggen daar was ik zeker van .ik was zo moe dat ik gewoon terug in slaap viel .'Vannessa het is niet omdat het zaterdag is dat je de hele dag in je bed moet liggen hoor ' riep Britney .Al snel stond ik beneden at en vloog figuurlijk gezien dan naar de kelder .Daar had Britney een hele oefen ruimte voor zien om me te trainen .Ik pakte mijn katana en oefende daar heel de dag mee tot dat Britney en mijn stief pa die ik bijna niet zie in bed waren ik hoopte dat ze al aan het slapen waren .Ik sloop naar mijn kamer en deed gemakkelijke kledij aan ,deed mijn haar vast en nam een klein tasje mee dat misschien wel is nuttig kon zijn voor mijn veiligheid .

Reageer (1)

  • crazysugar

    snel verder---->

    X.(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen