Foto bij A smile on my face

´ik heb de Girlz bij me, dan kunnen we de puzzel maken.´ zegt Sophie.
´oke, uhm even zien...je moet....oke...ooh ik snap het al oke we zoeken meteen de namen op, ik heb toch me mobiel bij me..okee...lady gaga..klaar !´
´Oke, snel..ik heb een envelop bij me dan sturen we hem meteen op ! Kom we gaan´ roept Sophie als ze al opstaat om te gaan.
We komen bij de brievenbus aan, Sophie kust de envelop nog snel voordat ze hem in de brievenbus stopt. ´Op hoop van zegen´ zegt ze hoopvol.
We stappen op de fiets en rijden weer naar mijn huis.
Als we bij mijn huis aankomen zie ik mijn moeder tassen in de auto zetten. 'wat doe je mam ?'
'Ik ga even boodschappen doen ik ben binnen een uurtje weer thuis, wil je even op Zoey passen ?' vraagt mijn moeder. 'ja is goed tot zo !'
en ze rijdt de oprit af.
'Juul, ik ga ook weg, ik moet nog leren voor Biologie'. 'oke doei doei' en ik geef haar een kus.
Ik loopt met Zoey op mijn arm naar de tuin. Ik kietel haar op haar buik en ze gilt van blijdschap.
ik krijg een smsje binnen van me moeder:

ik ga even langs oma !x

Ik moet lachen om het verbaasde gezicht van mijn zusje.
En geef haar een kus op der hoofd, waarop ze antwoord:
'dankjwl' sputterd ze.
Weer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.

21.30

´Ik ga naar bed mam, truste´ ´truste lieverd, nog bedankt voor het oppassen´. Als ik in mijn bed lig pak ik nog even snel mijn boek. BFF 4ever heet het boek. Na 3 pagina´s lezen
val ik in slaap...
Ik schrik wakker en kijk snel op mijn wekker 2.45 staat er. Ik doe mijn lamp uit die ik aan had laten staan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen