003
Rose Jackson
Snel liep ik naar buiten. De bel was gegaan en we hadden pauze. Hopelijk was er ergens nog een tafel ofzo vrij, en ja, ik had geluk. Snel ging ik zitten en wachtte ik op m’n vriendinnen. Ik keek een beetje rond en zag Harry. Hij keek m’n kant op en ik wendde m’n hoofd snel af, m’n wangen kleurden rood. Hopelijk kwam hij niet hier naartoe.. En ik had pech want hij kwam wel. “Hee.” Hij lachte. Wauw, hij had echt een mooie lach. “Hello Harry.” Zei ik, terwijl ik een beetje klooide met m’n tas zodat ik hem niet aan hoefde te kijken. “So, 4pm at the lockers, eh?” Ik knikte met m’n hoofd van ja en keek hem even snel aan. En ik keek weer terug, zijn ogen. O my god, zo groen. Ik bloosde een beetje, “Why are you blushing babe? Do I make you feel awkward or something?” “No, no, not at all! It’s a good feeling when I’m with you.” Ik lachte en hij lachte terug. “See you 4pm, goodbye.” Ik zwaaide naar hem. Dat werd nog wat vanmiddag..
Hannah Nelson
“Fi-na-lly. And you better show me a pic of that girl you met now, you lovely boy.” Ik was benieuwd hoe ze er uit zag. Waarschijnlijk bruin haar en niet zoveel make-up, daar valt Zayn op. Verlegen liet Zayn een foto zien. “Ahw, what a cutie! You look good together, ahw, meet her soon!! I want to meet her too by the way, she seems like a nice girl to me.” Ik vond haar echt mooi, en Zayn was daar blij mee. “Yea, I texted her a few minutes ago and I asked if she wants to meet soon.. I hope she says yes, and you can come then too, okay? But only if she likes that. Oh wait, she texted me back.” In de sms stond: Zayn, I don’t know.. I really like you but you live so far away from me and ehm.. Yea, I met another nice boy today and he lives near me and.. Yea.. Sorry Zayn, I think it’s better that we don’t talk to each other anymore.. xxxx. Zayn had tranen in z’n ogen.
Joanne Roberts
“Joanne Roberts, why won’t you ever listen to me? You’re always staring to something or drawing in your book. Why? Am I not interesting enough? Tell me please.” Het was na de les Biologie en ik moest met m’n leraar praten. Ik lette niet genoeg op volgens hem, pfff. Gelukkig wachtte Louis en Claire op me buiten, ze zullen wel denken.. “Eh, I’m just tired okay. Can I leave?” Geïrriteerd keek ik hem aan en hij begon weer met praten. “No, you’re not leaving yet. I want to have a good conversation with you first. Please listen to me, I want the best for you. You’re notes for Biology are good, but why won’t you pay attention to me?! I want to learn you something and I don’t got the idea I’m doing it.” Ik rolde met m’n ogen en zei: “I am paying attention in your lessons, and you do learn me something. Can I please leave?! I have to learn for a test.” Ik stond al op maar hij pakte m’n arm. “No. There’s one thing I need to do.” En toen zoende hij me.
Caity Clark
Pff, wat was ik opgelucht dat hij er gewoon was. School was klaar en we fietsten samen naar z’n huis, waar we huiswerk gingen maken. “Where were you this morning?” Ik twijfelde even of ik het zou vragen maar ik deed het maar gewoon. “Ehm.. There’s something I need to tell you Caity.” O god, er was iets aan de hand. Normal zei hij nooit ‘Caity’. “There’s something with my kidney. The doctors are not sure what it is and probably it’s not bad, but still.. I don’t want to go to the hospital for like 3 months. And I have to go to the hospital tomorrow all day, and probably this whole week.. I’m sorry..” Ik was gestopt met fietsen en had tranen in m’n ogen. Waarom, waarom had hij dit?
Maddy Cooper
Ik had geen zin meer om te lezen dus ik liep naar binnen en keek of we nog wat lekkers in huis hadden. Oeeh, Digestive koekjes. Ik pakte er 2 en at ze op. Ik keek of we nog wat nodig hadden want ik wilde even naar het dorp gaan om iets te kopen. Alleen wat eieren, die haalde ik wel even. Ik deed de deur op slot en liep naar de winkel. Mijn ogen werden groter. Daar stond hij. Snel liep ik langs hem heen, ik durfde niks te zeggen. Plotseling voelde ik iemand aan m’n arm trekken en ik schrok. Snel draaide ik me om en daar stond Sean, Niall’s beste vriend. “Ehh, hi. What do you want?” Vroeg ik stotterend met een kop als een biet. “Hello Maddy, come with me.” Onzeker knikte ik m’n hoofd en liep ik met hem mee. “Hello.” Zei Niall met z’n geweldige accent. “Hi.. Why did I have to come?” Vragend keek ik de jongens aan. Ze begonnen te grijnzen.
Reageer (1)
Wauw, mooi<3 abo en kudo
1 decennium geleden