One.
Mijn moeder had me na een maand uit huis getrapt. Ze had de zwangerschapstest gevonden. Ik woon al 5 maand bij Thomas in, hij is mijn beste vriend geworden. "Hey Paige." Thomas komt de kamer binnen. Ik glimlach naar hem. "Gamen?" Thomas kijkt me met puppyogen aan. "Tuurlijk." Hij pakt 2 controllers uit de kast en doet een game in z'n X-Box. "Ik ga dus echt wel winnen." Grijnzend kijk ik naar mijn beste vriend. Hij lacht. We beginnen met spelen, en ik had gelijk, ik won de eerste missie. "In your face bitch!" Ik begon op de bank te springen. "Paige, zou je dat nou wel doen? De baby?" Ik stop onmiddelijk met springen op de bank. "Ga je mee boodschappen doen?" Ik knik. Nadat we helemaal klaar waren gingen we weg.
Na een tijdje lopen kwamen we bij de supermarkt. "Okay, jij haalt het drinken, ik het eten?" Ik knik. Langzaam sjok ik naar de afdeling waar het drinken staat. "Ben je blind ofzo?!" roep ik als een jongen tegen me aan botst. Hij heeft bruin haar met krullen en prachtige groene ogen. Opeens komt Thomas het gangpad binnengestormd. "Wat is er?" Hij kijkt boos naar de jongen. "Uh, sorry, ik keek niet goed uir en..." Thomas knikt. "Het is al goed, ik dacht dat er wat anders gebeurde." Hij glimlacht verontschuldigend naar de jongen. "Geloof me, ik zal je vriendin nooit wat doen." Thomas zijn vriendin? Ik grinnikte. "Good." zei Thomas met een big smile.
Er zijn nog geen reacties.