Foto bij ~29~

Maggie pov

'Je bent perfect!' Prevelde Seth tegen mijn lippen aan.
Waar kwam dit opeens vandaan? Eerst was hij altijd die lieve, schattige en verlegen Seth. Maar nu. Hij leek wel een beest! Letterlijk.
Wat zou er veranderd zijn aan hem? Had het met de situatie te maken, of omdat Sam en de rest nu niet kon zeiken?
Ik grinnikte, haalde mijn hand nogmaals door zijn warrige haar. Het bleef eigenwijs alle kanten op staan, wat er leuk uitzag.
We lagen op het grote bed, zij handen op mijn heupen en mijn armen om zijn nek.
Met zijn vingers streelde hij het randje blote huid, dat door mijn korte shirt omhoog gekropen was.
Zijn tong gleed over mijn onderlip, en er trok een elektrische schok door mijn aderen.
Hij was van mij, alleen van mij!
Ik hoorde voetstappen aankomen, maar negeerde het. Seth leek het niet te horen, want hij ging gewoon door met mijn tong martelen.
De deur zwiepte met veel kracht open, en met een knal stuitte hij terug van de muur.
Seth keek verschrikt op, en ik haalde een hand door mijn haren.
Emmett stond grijnzend in de deuropening.
'Ik dacht al dat jij kwam, Emmett. Het is zo voorspelbaar!' Grijnsde ik, en trok mijn shirt een beetje naar beneden.
Seth keek me met grote ogen aan.
'Je wist dat hij kwam?' Vroeg hij verward.
Ik grinnikte, en drukte mijn lippen voor een seconde op zijn wang.
'Ja, ik hoorde iemand de trap op komen, maar ik negeerde het gewoon!'
'Nu zijn we dus neit meer alleen.' Mompelde Seth geïrriteerd.
Emmett keek hem lachend aan.
'Snel Maggie, hij wordt chagerijnig, geef hem wat hij wil!'
Mijn wenkbrauwen rezen naar het dak, en verbaast keek ik hem aan.
'Je weet niet waar je mee speelt, Emmett. Maar misschien kan ik hem toch beter geven wat hij wil.'
Ik snelde naar Emmett toe, en duwde hem de kamer uit.
Er klonk bulderend gelach, en geklop.
'Ik kwam alleen maar melden dat Jacob naar Renesmee is!'
'Wat!' Riep ik uit.
Hij was niet veilig daar, wie weet wat de Hongaarse Clan met hem zou doen. Ze hadden het namelijk helemaal niet op weerwolven. Vandaar dat ze ons niet kwamen helpen tegen de Volturi. Ze hadden een groeilijke hekel aan zijn soort.

Reageer (1)

  • NEWgirlS

    dan zijn ze zo erg nog ni aangezien jake ni dood is xD hij is tog ni dood hè:|
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen