Foto bij 2.

Vandaag kwamen mijn vriendinnen want ik zal ze een paar dagen niet zien. De bel ging en ik rende de trap af. Ik deed de deur open en ik zag mijn vriendinnen. Ik deed de deur verder open. "HEEEEYY" Zei ik. Ze liepen naar binnen en we liepen naar boven. Ik ging zitten op mijn bed en de andere gingen ook ergens zitten. "PFFFF, ik ga je zoo missen." Zei Bo. "Ik jullie ook." En we belande in een groepsknuffel. Mijn moeder kwam binnen met drinken en koekjes. We namen allemaal een glas en de bak met koekjes zette we op de grond. Binnen een paar minuten hadden we de hele bak op gegeten en we besloten om naar het strand te gaan. Ik pakte mijn fiets uit de garage en we fietste naar het strand. dat ongeveer 5 minuten van ons huis af lag. We kozen een mooi plekje in het zon uit en legde onze handdoek neer. Ik ging liggen en deed mijn zonnebril op. We keken of we leuke jongens zagen, maar dat was niet zo. We besloten om in het water te gaan en het eindigde in een water gevecht. We kwamen er zeiknat uit, we plofte op onze lakens en we gingen praten over onze vakantie. Bo ging naar Barcelona, Chloe naar griekenland, Jasmine naar Australië, en Brooke bleef thuis want haar oma was ziek en ze moesten voor haar zorgen. We hadden belooft dat we elke dag gingen mailen. het werd kouder dus gingen we maar naar huis. Bij het kruispunt waar Brooke en Chloe een ander kant op moesten namen we afscheid. We gaven elkaar een knuffel en zeiden dat we echt moesten mailen. We zouden elke dag een foto naar elkaar sturen. "Misschien komen we thuis met een boyfriend!" Zei jasmine. "HAHAHA, ja maar dan moeten we wel een foto van hem maken, dan kunnen we hem goed keuren." Zei Chloe. We hadden het afgesproken en we fietsten weg. Bij mijn huis nam ik afscheid van Jasmine en Bo. Ik zette mijn fiets in de garage en liep naar mijn kamer. Ik ging nog even kijken of ik echt alles had ingepakt en liep toen naar beneden waar Chanel tv zat te kijken. Ik ging bij haar op de bank zitten. We keken naar MTV. Even later werden we geroepen door mam. We zetten de tv uit en liepen naar de tafel. Ik ging op een stoel zitten en kreeg een bord met pasta voor me. We praten nog even over de reis en ik besluit dan om naar bed te gaan. Ik moet morgen om 5 uur op om naar het vliegveld te gaan. Ik weet nu al dat het me niet gaat lukken om te slapen, ik ben zo zenuwachtig. Morgen ga ik naar Mauritius.

Ik weet het, het is echt een slecht stukje.
KUDO??

Enjoy The Little Things In Life

Reageer (2)

  • Little_Biatch

    Super stuk, snel verder please
    en natuurlijk rkijg je een kudo

    1 decennium geleden
  • Spongebobb

    GEEN slecht stukje & kudo voor jou liefie! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen