Foto bij I only enter this place because of you, my love

Guudemeurge!

Goed geslapen, peeps? I hope ya did! Ik in ieder geval wel :'). 4 september ga ik een ezel kopen, jeej! Me = happaaaay.

Just ignore this bullshit :').

Hoe dan ook, hierbij een nieuw stuk. Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • moustachlove

    OMFG als peter niet op tijd komt he.. I swear ik kill hem met z'n eigen dolk!!
    Nee dat zou ik nooit over mijn hart kunnen krijgen al is hij dan wel weer bij Anna of waar je dan ook heen gaat als je dood bent.
    Whatever I just wanna say that's another completely amazing chapter (H)(H)
    snelverder

    (flower)

    1 decennium geleden
  • cookie00

    Oké dat is best gemeen helpt iemand je en dan vermoord je hem
    Oha geweldig stuk trouwens dit verdient de top

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    Oké, wetenschapelijke verklaring: Als al het bloed uit je lichaam weg is kan er ook geen bloed meer naar je hersenen stromen. En als de hersenen geen bloed meer krijgen sterft het brein af, dus ook je hart. Want de hersenen geven signaal aan je hart om te kloppen. Dus nee, je krijgt geen hartstilstand maar je raakt buitenbewustzijn om na een paar minuten te sterven.

    Snel verder, haha! :)

    1 decennium geleden
  • Slughorn

    Oh hij moet wel op tijd zijn hoor! ;)
    Leuk geschreven!!^^

    1 decennium geleden
  • Someday

    Ik zou met liefde een lange reactie achterlaten, maar ik kan elk moment gebelt worden met me examenuitslag, dus trip hem helemaal hier..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen