Episode 7: Getting on the plane!
ik wil even Asami en Kidouyuuto bedanken voor hun abo's.En EndouMamoru ook want hij leest mijn story ook maar dan zonder abo
In ieder geval ik hoop dat jullie het leuk vinden en ga zo door met jullie reacties!
In ieder geval ik hoop dat jullie het leuk vinden en ga zo door met jullie reacties!
Dylan gaapte en wreef de slaap uit zijn ogen. Hij hoorde de wekker een irritant geluid maken en pakte hem op.
'Waar zit die verdomde uit knop.' Mompelde Dylan terwijl hij de wekker bekeek.
'Naah.' Bromde Dylan en smeet de wekker op de grond waarna die geen geluid meer maakte.Dylan keek naar Mark die nog lag te slapen en gaf hem een duw tegen zijn schouder.Mark opende slaperig zijn ogen.
'Wake up yeah!' Riep Dylan waarna hij een duw kreeg van Mark het bed af.Lachend kwam hij op de grond terecht.De twee jongens begonnen zich aan te kleden.Pakte hun tas op en liepen naar beneden.Vlak voordat Mark de trap afliep achter Dylan draaide hij zich om.Hij opende een laatje en pakte er een ketting uit.
Die ketting had hij gekregen van Kazuya.Hij deed degene met het gaatje om zijn nek onder zijn shirt.Mark liep naar beneden.Dylan zat op de bank met Mark's vader te praten.Niet te hard want Mark's moeder sliep nog.Dylan stond op en liep naar Mark toe.Mark deed de ketting met de ster om Dylans nek en onder zijn shirt.
'Bewaar goed.' Zei Mark.Dylan knikte.Mark's vader zette Mark en Dylan af op het vliegveld en gaf Mark geld voor eten.Op het vliegveld kwa een melding over de speakers.
De vlucht naar Japan van 11:00 heeft vertraging en vertrekt om 14:45.
'Oh hell no!' Klaagde Dylan en Mark zuchtte diep.
'Damn it,waarom nu ook nog vertraging?!' Zei Mark.De tijd overbrugde ze met rond lopen en buiten een beetje voetbal.Om 14:00 gingen Mark en Dylan ongezond lunch halen.
AL gauw was de tijd voorbij en zaten ze te wachten in de wachtruimte om het vliegtuig in te mogen.
'Oh! Mark mag ik even je wi-fi camera?' Vroeg Dylan.Mark haalde hem uit zijn tas en gaf hem aan Dylan zonder iets te vragen.Dylan maakte verbinding met het internet.
'Oke iedereen moet nu aan boort.We willen niet nog meer vertraging.' Zei een steward en alle passagiers stonden op.Mark liep als laatste de buis in maar merkte dat Dylan niet naast hem liep.Hij stond nog bij de ongang met de camera.
'Jongen wil je nu instappen.' Beval de steward.
'Wacht even wacht even.' Zei Dylan.
'Als je NU niet instapt vertrekken we zonder jou.' Dreigde de steward.
'Kom op download kreng,download!' Zei Dylan tegen de camera.
'Dylan schiet op.We laten iedereen wachten!' Riep Mark.
'Yes! Gedownload!' Riep Dylan.De steward kneep zijn ogen tot speeltjes.
'Ja ja ik ga al naar binnen.' Zei Dylan en rende vrolijk het vliegtuig in.Snel gingen ze zitten en het vliegtuig vloog de lucht in.
'Wat was er nou met mijn camera?' Vroeg Mark.
'Ik heb nieuws.Nieuws over Kazuya en Raimon!' Antwoord Dylan en speelde het nieuws af op de camera.
Welk nieuws? Dat willen jullie wel weten he?
Reageer (5)
Zeus of tokyo en maak please snel vervolg!!
1 decennium geledenleuk hoofdstukXD
1 decennium geledenmij maakt het niet echt uit.
waar ze aankomen.
Tokyo I think, het maakt me niet zoveel uit
1 decennium geledenTokyo of Hokkaido
1 decennium geledenO ja beste lezers
1 decennium geledenjullie mogen kiezen waar Mark&Dylan aankomen in Japan.
-tokyo(raimon city)
-bij zeus
-bij teikoku
-Sengoku Igajima
-hokkaido