Dream 22.
Iedereen keek me geschrokken aan. Ik liet het kaartje zien. "Weten jullie nog? Die man bij die meeting! Zal ik hem bellen?" De meisjes knikten hevig. Zayn bekeek het kaartje. "The best of Holland? I don't know him.." zei hij. Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn telefoon. Ik typte het nummer over en belde. "Jim." zei een zware stem aan de telefoon. Een beetje ongemakkelijk begon ik te praten. "Euhm.. Hallo met Sacha, u had uw kaartje 2 weken terug aan mij gegeven en.." De man liet me mijn zin niet afmaken. "Ow ja natuurlijk! Het spijt me dat ik er gister niet was, ik was nogal druk." ratelde hij. "Maar, ik wil graag met jullie afspreken, kan dat vanmiddag?" Ik keek even naar de rest die bij me op bed waren komen zitten. "Ja, dat kan wel, moeten we naar het adres van het kaartje komen?" "2 uur vanmiddag, nee niet naar het adres." Hij gaf me het adres en hing op. "We hebben een afspraak vanmiddag.." "Echt?!" vroeg de rest verbaast. Ik knik. "Allright, I have no idea what you guys are talking about, but we have a interview today so.." zei Zayn een beetje stamelend. "This guy is from a music label and he wants to give us a contract maybe!" zei ik vrolijk. Zayn lachte even kort. Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem aan. "Something wrong?" vroeg ik zachtjes. De rest stond op en verliet de kamer. "I don't trust it." Ik haalde mijn schouders op. "It will be fine, we will take care of ourselves when you guys take the interviews. Let's have breakfast!" zei ik en ik stond op om mijn kleren aan te trekken. Zayn hield zijn mond en schoot snel in zijn kleren. We verlieten onze kamer waar de rest al op ons wachtte. "Breakfast time!" schreeuwde Niall die de trap al af rende. Marcha rende er gauw achteraan. Ik vond het raar, de liefde voor eten hadden Niall en Marcha beide. Maar Dorinde en Niall waren superschattig samen. Daarbij speelde Dorinde ook gitaar en had ze ook een grote passie voor Ierland. Iedereen paste goed bij elkaar. De manier waarop Hayette en Harry met elkaar zaten te flirten, de manier waarop Anouk en Liam ontzettend zorgzaam waren tegenover elkaar en de rest, de manier waarop Marcha en Louis grappen uithaalden met elkaar en de anderen en ook de manier hoe Jake met Jana omging. Hij was erg beschermend en dat was leuk om te zien. En dan Zayn en ik, ik weet niet hoe we waren. Zouden we op elkaar lijken? En zouden mensen dat zien?
Als laatste kwamen Zayn en ik onze hotelkamer uitlopen. Behalve Niall was iedereen te lui om de trap te nemen dus namen we de lift. Harry drukte op het knopje en de deuren gingen dicht. In de reflectie van de liftwand kon je jezelf zien. Ik keek er in en prutste wat aan mijn haar. In de wand links van me kon je me ook zien. Nee, wacht, dat was ik niet. Mijn blik ging van de reflectie naar de persoon. Zayn was druk bezig zijn haar goed te krijgen in zijn spiegelbeeld. Misschien leken we toch wel iets op elkaar.
Oke dit is het laatste hoofdstuk dat ik getypt had dus ik moet nu weer even deeltjes gaan schrijven
Reageer (1)
Hahahaha dat laatste stukje xd.
1 decennium geledenIk & Liam zijn echt perfect voor elkaar, so wanneer komt de bruiloft? ;p
Grapje. Snel verder schrijven boobear :]