Dream 21.
Het begon al best laat te worden en dat kon je merken. Iedereen was aan het gapen. Liam was weer de eerste die opstond. "I think we need to take some sleep." Iedereen volgde zijn voorbeeld. Zayn pakte mijn hand. "Let's take some sleep babe." fluisterde hij. "I don't have a pair of pyjamas..' Ik keek hem aan. Hij gooide zijn koffer open en ik kreeg een shirt naar me toe geworpen. Hij was HUGE. "Thanks!" zei ik tevreden terwijl ik gauw mijn kleren uittrok en het shirt over mijn hoofd trok. Er stond 'I'm sexy and I know it' op het shirt. Zayn zag het ook. "Yes you are." zei Zayn met een grijns op zijn gezicht. Samen kropen we het bed in. Ik ging op mijn zij liggen met mijn rug naar hem toe. Een rilling liep over mijn rug. "You're cold?" vroeg een stem achter me. Ik had geen idee of hij kon zien dat ik knikte. Ik voelde 2 armen om me heen die me langzaam naar achteren trokken en me tegen een warm lichaam aan duwden. De kou was weg. "Goodnight." zei hij. "Goodnight." zei ik terug en ik viel in slaap.
THE NEXT DAY.
Ik werd wakker van een "Awhh" geluid. Aan het voeteneind van het bed stonden Liam, Anouk,Niall, Dorinde, Louis,Marcha,Jake en Jana. Ik voelde hoe de 2 sterke armen me los lieten en ik draaide op mijn rug. Zayn lag nog steeds naast me en schonk me een lieve glimlach. "Guys, stand up. It's late." zei Louis een tikkeltje geirriteerd. Ik ging op de rand van het bed zitten en pakte mijn hoodie van de vloer. Er viel een kaartje uit. Ik raapte hem op en las wat er stond. "Omygod! I totally forgot!" schreeuwde ik uit.
Er zijn nog geen reacties.