Dream 20.
De rest stelde zich ook voor. Jana was als laatste. Iedereen wachtte tot ze ging praten. Ik gaf haar een duw. "Hello? Are you on earth?" vroeg ik haar. "I'm.. I am.. I am Jana." zei ze vlug. "Jana, what a beautiful name." zei hij en hij lachte zijn tanden bloot. Ik wisselde een blik met Hayette en wiebelde met mijn wenkbrauwen. "Well... then I think Jana can sleep in Jake's bed, If Jake doesn't mind." zei ik. Jana liep rood aan en gaf me een stomp in mijn maag. "Sure, my bed is big enough for both of us." zei hij met een knipoog. Ik begon moe te worden en stond op. Wat zou Zayn's bed zijn? Ik speurde met mijn ogen over de bedden. Ik zag een klein Iers knuffeltje: Niall's bed dus, een kattenknuffel: Harry's bed en een... wortelknuffel?! Louis dus. Één van de 3 overige bedden moest die van Zayn zijn. Ik zag een telefoon en een pakte sigaretten op het nachtkastje liggen. "Jake, do you smoke?" schreeuwde ik naar achter. Hij schudde zijn hoofd. Dat was dus duidelijk Zayn's bed. Ik ging er voorzichtig op liggen en sloot mijn ogen. Ik voelde hoe snickers tegen me aan kwam liggen.
Ik voelde een hand van mijn schouder ovr mijn arm glijden. Ik schrok wakker. "Sacha, we've got some crisps!" zei Zayn vrolijk. Ik glimlachte naar hem. Hij drukte zijn lippen kort in mijn nek. Ik stond vlug op. Iedereen zat op de bank tv te kijken. "Do you guys sleep over tonight?" vroeg Niall. Iedereen knikte. Ik merkte dat Jana het wel erg gezellig had met Jake. Gelukkig maar.
Ik bedacht me plots dat we onze ouders helemaal niks van ons hadden laten horen. Niet dat het mijn ouders boeide, ze waren toch niet thuis. "Hebben jullie je ouders al gebeld?" vroeg ik aan de rest. "Ge-smst." zei Hayette. De rest knikte instemmend. Iedereen richtte zich op de tv.
Er zijn nog geen reacties.