Foto bij Dream 19.

Jake ^^

Het eten was op en we hadden afgerekend. "Are you guys going with us to the hotel?" vroeg Liam. Sure, tuurlijk wouden we dat. We gingen in het busje en reden naar het hotel.
De jongens sliepen met z'n 5en op één kamer. Terwijl de jongens zich even aan het omkleden waren zat ik met de meiden in het zitgedeelte. "Wat gaan we eigenlijk doen vannacht? Blijven we hier?" vroeg Anouk. We konden zo hard praten als we wouden. De jongens verstonden toch geen Nederlands. "Als het mag, kunnen we wel blijven toch?" vroeg ik. "Als jullie maar geen gekke dingen doen." zei Dorinde. "Maar waar moet ik dan slapen?" vroeg Jana een beetje treurig. Ik telde de bedden: het waren er 6. "Er zijn 6 bedden... " zei ik. "Waarom?" vroeg Hayette. Plots werd de deur opengegooit. Er stond een jongen in de deuropening. Hij hield een klein katje vast. "Ow, heey girls..Is this your cat?" vroeg de jongen terwijl hij het katje op de grond zette. "Erm.. yes, thanks, but who are you?" vroeg ik hem. Ik keek hem raar aan. "My name is Jake, I'm the co-manager, I'm helping Paul and I'm sleeping here too." zei hij. Dat verklaarde dus het 6e bed. Hij sloot de deur achter zich en ging erbij zitten. "And who are you?" hij keek de kring rond. "Well, I'm Sacha and I'm.. " "Zayn girlfriend!" maakte Hayette mijn zin af. Ik keek haar met een vernietigende blik aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen