Dream 18.
We kregen een tafel en Zayn ging tegenover me zitten. Jana zat links naast me op de hoek en Harry zat tegenover haar. Aan het eind zat Hayette. Naast Zayn zat Louis en tegenover hem (dus naast mij) zat Marcha. Naast Marcha zat Dorinde en daar tegenover zat Niall. Je kon duidelijk de liefde tussen iedereen merken. De enige die er stil bij zaten waren Zayn en ik. Jana merkte het. Misschien was het helemaal niet te snel en stelde ik me aan. Zayn stond op. "I'm going to the bathroom." zei hij en hij liep weg. "Me too." zei ik en ik verdween in het toilet. Ik wastte mijn handen en opende de deur naar de zaal. Op dat moment kwam ook Zayn naar buiten. Hij wou doorlopen maar ik hield hem tegen. "Zayn... wait." Hij stond nu vlak voor mijn neus en keek op mij neer. "I'm sorry.. It's my fault and.. I don't know I was just a bit scared but... I really like you and.. " Ik kon niks meer bedanken. Zayn pakte mijn pols en trok me mee het herentoilet in. Ik werd in één van de hokjes geduwt en Zayn drukte zijn lippen stevig op die van mij. Ik sloot snel mijn ogen en zoende hem terug.
Zo stonden we een tijdje totdat Zayn zijn lippen weer van die van mij af haalde. Ik keek hem diep in zijn chocoladebruine ogen en zag een glimlach op zijn gezicht verschijnen. "Maybe it's better that we go back now, dinner must be ready cutie." fluisterde hij zachtjes. Ik kon alleen maar knikken. We vluchtten uit het herentoilet en gingen weer aan tafel zitten alsof er niks was gebeurt. Het eten stond al op tafel. "Wow.. That took very long! What have you guys done?" We hielden beide wijs onze monden. Harry was druk aan het eten en pakte tussen het kauwen door iets uit zijn broekzak en gaf het aan Zayn. Zayn verslikte zich bijna in zijn drinken en liep rood aan. Snel nam hij het aan en stopte het in zijn broekzak. "I think you will need it." zei Harry met volle mond. Ik keek verbaast naar wat er gebeurde. "It's good that you're being so protective Harry." zei Liam serieus. "Other subject please." zei Marcha. Niall had zijn bord al weer leeg en bestelde nog een bord. Ik begon rustig te eten en wisselde tussendoor blikken met Zayn.
Reageer (1)
Ik zie dat laatste stukje echt helemaal voor me.
1 decennium geledenEcht geniaal :]