Dream 17.
Jana en ik liepen door de gang en openden iedere deur die er maar was. Ik hoorde wat gefluister achter de deur en liet Jana weten dat ze stil moest zijn. Voorzichtig legde ik mijn hand op de deurklink, bang voor wat er ging komen. Ik gooide de deur los en zag Hayette en Harry in een innige omhelzing staan. Ze lieten elkaar gauw los. "Awhh cutie!" zei Jana die achter me stond. Ze begonnen beide te grijnzen. "Common, I'm hungry let's find the rest now." zei ik en ik liep weer verder.
Na nog een paar deuren hoorde ik weer wat. "Your turn." zei ik tegen Jana. Ze wou net de deur opendoen toen hij vanzelf al openging. Dorinde en Niall stonden in de deuropening. Ze werden knalrood. "Allright, 2 to go now." zei ik. Ik kreeg een smsje van Marcha dat ze Liam en Anouk gevonden had en ik stuurde terug dat we bij de ingang op elkaar zouden wachten. We liepen met z'n zessen naar de ingang waar de andere 4 al stonden. "Wait, we miss Zayn, where is he?" vroeg Harry. We stonden buiten en ik keek om me heen. "Sacha, go find him." zei Louis. "Why me?" "He is your boyfriend.." ging hij verder. "He is NOT my boyfriend." zei ik geirriteerd. "But... you still have to go find him." zei Niall. Ik zuchtte en liep zoekend om het gebouw. Ik vond Zayn, op de grond, tegen de muur, met een sigaret in zijn hand. "Erm.. Heei." hij reargeerde niet. "We're gonna have dinner, come." zei ik en Zayn stond op. Hij gooide zijn sigaret weg en slenterde achter me aan. We stapten in een busje en reden naar het restaurant.
Er zijn nog geen reacties.