006. Jack Rivers
het spijt me dat we al een heeele lange tijd niet geschreven hebben aar ik zei dus tegen Lara dat zij hfj nr. 6 moest schrijven maar dat deed ze dus niet:D
xx Tomato!
PS ik heb een nieuwe story over Harry Potter:D check hem even please
PPS Check mijn andere story's dan ook:D
Ik schrok erg van de brief van Emily. Dus haar ouders hadden haar toch verwisseld?. Ik was een paar tellen in shock maar werd al snel uit mijn shock toestand gehaald door mijn moeder die binnenkwam."Jack naar welk vakantieland wil jij?""Rachel wil namelijk naar Frankrijk en jij?" vroeg mijn moeder aan mij."Uhm... Frankrijk lijkt mij ook wel leuk" antwoorde ik nog steeds een beetje in gedachten verzonken."Oké dan gaan we naar Frankrijk, Parijs of iets anders?""Doe maar een rustig plaatsje waar we kunnen kamperen." antwoorde ik tegen mijn moeder.Mijn moeder liep weer weg uit mijn kamer."Oh ja ook graag aan de kust!" riep ik mijn moeder na. Ik rende mijn moeder achter na en zei toen ik boven aan de trap stond:"Doe maar bij het plaatsje Bordeaux!""Oké!" hoorde ik mijn moeder terug roepen. Ik liep weer naar mijn kamer en plofte neer op mijn bureau stoel wat niet zo handig was want mijn bureaustoel was van hard plastic en dat deed dus best wel veel pijn:"AAUW" riep ik door mijn kamer. Ik wreef pijnlijk langs mijn billen en ging dit keer voorzichtiger zitten. Ik vond dat het wel tijd was dat ik een brief naar Emily moest schrijven dus pakte ik -zoals altijd- mijn pen en papier en begon te schrijven.
Dear Emily,
Je bent dus waarschijnlijk verwisseld door je ouders. Ik vind het heel naar voor je en probeer je zoveel mogelijk te steunen. Ik probeer je zoveel mogelijk advies te geven, als je dat maar weet.
Nu even over iets leuks, het is bijna zomervakantie en wij gaan op vakantie naar Frankrijk, Bordeaux (plaatsje in het westen van Frankrijk aan de kust). We weten nog niet naar welke camping we gaan en wanneer, waarschinlijk gaan we de eerste drie weken. En jullie waar gaan jullie heen? Waar zijn jullie vorig jaar eigenlijk geweest? Wij zijn vorig jaar naar Sydney een plaats in Australië geweest. Daar was het heel leuk we hadden gesurfd (ik kon er echt niets van) en we hadden heel veel dieren gezien. We gingen ook met dolfijnen zwemmen, dat was heel leuk. Ooit gehoord van het boek Julia's reis? Ik vind het een heel mooi boek, het gaat over schilderkunst. Het boek is geschreven door Finn Zetterholm als je het nog nooit hebt gelezen een keerdoen!
Love Jack
Ik stopte de brief in de traditionele envelop en liep er mee naar buiten. Het was zonnig weer, dus een jas was overbodig. Ik liep naar de postbus en keek of het adres er op stond. Ik glimlachte toen ik de envelop zag, er waren allemaal adressen door gekrast en weer nieuwe opgeschreven en weer door gekrast. Ik stopte de brief door de gleuf van de postbus en liep weer naar huis.
Er zijn nog geen reacties.