Foto bij Hoofdstuk 3

oke lezers .. De plannen zijn een klein beetje gewijzigd Rosalynn ziet er nu uit zoals Ariana Grande omdat haar uiterlijk beter bij het verhaal past.

Hoop dat jullie het niet erg vinden
xMoi

Ik wou net de deur uit lopen toen ik me realiseerde dat ik nog steeds mijn 'verhuis' kleding aan had. Dus liep ik naar mijn kamer om iets aan te trekken. Ik pakte een setje uit mijn kleding kast. En liep toen naar buiten. Toen ik buiten stond blief een windvlaag in mijn gezicht en ik stopte mijn handen in mijn hoodie. Ik deed mijn ipod aan en zette een liedje op en even later hoor ik het liedje 'What Makes You Beatiful'. Ja ik ben fan van 1 direction ik ben alleen niet zo hysterisch zo als sommgige andere meiden.

ik liep de straat uit en zong zachtjes mee met mijn muziek.ik zag een parkje in de verte en besloot om er naar toe te lopen. Ik kwam bij een groot grasveld met een meer en veel bomen. Dit stukje park was echt zo mooi. Ik ging aan het water zitten en gooide wat steentjes in het water(bijna op de eendjes, slimme ik). Aan de overkant zag ik een jongen zitten ik kon hem niet heel goed zien want het was een best wel groot meer. Hij had bruine krullen en was gitaar aan het spelen . Ik deed mijn oordopjes uit om de gitaar te kunnen horen. Zijn handen gleden sierlijk over de hals van de gitaar en maakten zo een magisch geluid. Ik was helemaal in trance, totdat ik mijn mobiel hoorde afgaan. Het liedje 'payfone' klonk hard en schel uit mijn telefoon. Ik begon te schelden en probeerde de telefoon uit te krijgen maar daar faalde ik.Maar toen ik hem eindelijk met geweld had uit gekregen . Zag ik dat de jongen was gestopt met gitaar spelen en hij kijk geamuseerd naar mij. Ik herkende hem ergens van maar omdat ik mijn bril niet ophad wist ik het niet zeker. Ik draaide me om terwijl ik de ogen van de jongen in mijn rug voelde branden en ik rende het park uit. Ik keek op mijn mobiel en merkte dat het 17:58 was. Ik beet op me lip en probeerde te herinneren waar ik vandaan was gekomen.

Na 10 minuten plus vogel poep op me schouder kwam ik thuis . Ik deed de deur open en zag mijn ouders al aan tafel zitten. Ze draaiden zich om en keken mij aan. Mijn moeder brandde gelijk los. 'Waar was je?' vroeg ze streng.' ik was in het park hier in de buur maar toen was ik de weg kwijt en ik kreeg nog es vogelpoep op me' Antwoorde ik een beetje geiriteerd. 'Nou kom snel zitten voordat je eten koud wordt' zei me vader. Ik ging aan tafel zitten en begon snel alles op te eten.

'Je weet dat morgen je eerste schooldag is?' vroeg me vader nieuwschierig. 'ja dat weet ik' zei ik terwijl ik op mijn pannekoek kauwde.'En je weet ook dat om 9:00 daar moet zijn?' vervolgde mijn vader. 'Jaahaa, alsof ik dat zou gaan vergeten' zei ik ongeduldig.
'Nou jou kennende vergeet je jezelf eens een keer' merkte me moeder droogjes op.
'Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor' al zouden ze stieken wel eens gelijk kunnen hebben.
' Breng je me morgen?' 'ik heb namelijk geen zin om met de bus te gaan'
' Ja tuurlijk maar dan moet je wel op tijd wakker worden' zei me moeder.
'Oke maar ik ga slapen want ik ben super moe' Ik gaf em moeder en vader een kus op de wang.
'En liep toen naar boven naar me slaapkamer' ik pakte me pyjama en plofte in bed. En al gauw droomde ik over die mysterieuze jongen van het park.
________________________________________________________________________
Sorry dat dit verhaal zo laat kwam maar ik heb tijdens Wiskunde te veel gepraat dus moest ik nablijven samen met de helft van de klas.

Kudo & reactie??

xxx Moi

Reageer (2)

  • Lucky1DLove

    Supergoed verhaal <3

    1 decennium geleden
  • Spongebobb

    Dit is echt supergoed geschreven, ik ben nu al fan van je verhaal!
    Ik moet echt lachen om jouw schrijfstijl! Die is echt goed maar ook nog grappig!
    Ik heb ook wel eens te veel gepraat bij wiskunde, moest ik ook nablijven. Maar na 10 minuten mochten we alweer weg!
    && New Abo Over Here!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen