Maggie pov

Zwijgend begeleidde Seth me naar boven. Hij streek af en toe liefkozend langs mijn wang, en trok me toen verder. Hij deed een deur open, en in de kamer stond een groot hemelbed. Ik keek er raar naar. Ik wist niet eens dat ze hier bedden hadden. Ach ja, ik sliep ook nooit.
'Ik heb deze kamer aangeboden gekregen.' Mompelde Seth toen hij mijn verwarde gezicht zag. Oh ja, hij sliep wel.
'Oh.' Was mijn geniale antwoord. Seth was bezig met de lakens netjes te vouwen en ze daar na aan het voeteneind te leggen. Nog steeds stond ik naar het bed te kijken. Vroeger sliep ik erin, en werd elke ochtend heerlijk wakker. Iets wat nu nooit meer zou kunnen.
'Mags?' Vroeg Seth. Ik keek op en glimlachte even naar hem. Hij keek me bezorgd aan. Hij was zo schattig als hij zo keek. Ik stapte op hem af, en sloeg mijn armen om zijn nek. Hij glimlachte lief, en legde zijn handen op mijn heupen. Met mijn hoofd leunde ik tegen hem aan. Ik voelde zijn hartslag stijgen, en glimlachte omdat ik daar voor zorgde. Stefan had gelijk gehad, ik had Seth compleet in mijn macht. Mijn vingers vlocht ik in zijn haren, en ik trok hem onwillekeurig dichter naar me toe. De heerlijke geur van zijn aftershave drong mijn neus in, en liet me duizelen. Hij rook altijd zo ontzettend lekker. Hij trok me tegen zich aan, en streelde mijn arm naar beneden. Hij legde zijn hoofd in mijn nek, en drukte een tedere kus op een gevoelige plek. Ik rilde even en glimlachte. Hij wist precies wat hij bij me kon loslaten. Hij tilde zijn hoofd uiteindelijk op, en dwong me naar hem te kijken. Zijn blik staarde één en al liefde uit, en hij kuste zacht mijn lippen. Voordat ik erop kon reageren - en geloof me dat was snel - was hij al weer weg, en zat ik op de rand van het bed, tussen Seth's benen. Seth zat achter me, en streelde door mijn haar, waar hij nu tegenaan keek. Hij begon mijn schouders zachtjes te maseren. En hoewel het niet veel nut had - want ik was zo hard als graniet - vond ik het een lief gebaar. Hij drukte zijn gezicht weer in mijn nek, en snoof mijn geur op. Hij drukte een kus net onder mijn oor. Ik schoof dichter naar hem toe, en hij gromde speels tegen mijn huid. Ik maakte hem gek, en hij mij. Precies zoals ik het wilde.

Reageer (1)

  • NEWgirlS

    hahahaha xD die twee zijn egt lief(monsters) same xD
    snel verder(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen