003 - Hayley Neville

Ik word uit mijn slaap getrokken door het vreselijke gepiep van mn wekker. Een kreun verlaat mn mond, waarna ik mn wekker uitzet. Ik wrijf in mijn ogen, een luide geeuw verlaat mn mond. Ik was verschrikkelijk moe.. En om het nog erger te maken was het ook nog is maandag, de ergste dag van de week. Na een tijdje sta ik met veel tegenzin op en strompel ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en kleed me langzaam uit, als de stralen warm genoeg zijn stap ik eronder. Ik spoel me af en stap naa 10 minuten de douch alweer uit. Ik wikkel een handoek om mijn lichaam en loop terug naar mijn kamer. Ik open de grote deur van mn inloop kast en ga nauwkeurig alle rekken langs. Na veel twijfels heb ik een simpel setje gevonden: Een wit Chanel topje met een short. Ik kleed me om en ga aan mn make-up tafel zitten. Ik kam mn haren glad en spuit er een beetje haarlak in, zodat het in model blijft gedurende de dag. Ik doe een dun laagje mascara op, vervolgens wat oogpotlood en als laatst een beetje foundation. Ik kijk tevreden in de spiegel. Ik pak mn nieuwe zwarte pumps en trek die ook aan. Ik pak mn iPhone 1 New Massage. Nieuwsgierig open ik hem. Het was Joy. Hoelaat ze kon komen. Nu is mijn simpele antwoord. Ik doe mn iPhone in mn tas en loop naar beneden. Uit de grote fruitmand die in de keuken staat pak een appel als ontbijt. Ik neem een grote hap, waarna ik vervolgens aan tafel ga zitten. Er ligt een briefje. 'Ik heb een vergadering, zorg je zelf voor het eten?' Een zucht verlaat mn mond, dit is al de zoveelste avond dat ik alleen eet. Ik eet het laatste stukje van mn appel op en gooi het klokhuis weg. Ik pak mijn iPhone opnieuw, Joy stond klaar. Ik knip snel alle lichten uit en doe de deur opslot, waarna ik via de achtertuin de oprit op loop. Joy's auto staat al geparkeerd. "Hii" Ik open de deur en begroet Joy met een kus op dr wang. Joy draait de radio aan en langzaam beginnen we te rijden, terwijl we ons hele weekend in details aan elkaar vertellen.

-
Hi Guys, weten jullie nog wat de top is?
Dat is die lijst hier links, ja, die met al die one direction stories. ;p
Wat dachten jullie ervan om er weer is een bieberstory tussen te zetten? Hahaha, kunnen jullie me in de top krijgen? PLEAASEEE KUDOOO (=

Reageer (5)

  • Rizzle

    I gave a kudoooooo!

    1 decennium geleden
  • MYfoodLIFE

    Lovee it<3

    1 decennium geleden
  • zaynstyles97

    +1 abbo i love this story:$
    wil je mijnn verhaal ook lezen:$ http://www.quizlet.nl/stories/88425/de-verdwijnig-van-zayn-malik/

    1 decennium geleden
  • Chuks

    Kudooooo :D

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Verder <3
    You've got my kudo (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen