My Love-Hate Relationships at Hogwarts [26]
Heey ik wil ff aan alle mense die twilight ook kei zalig vinde iets vrage..
Wille jullie please men poll doen over men volgend verhaal,, kweet echt ni wa ik ervan moe make!! Mercikes
Ik word wakker in een ander bed. Ik kijk om me heen maar herken niets. ‘Hallo! Waar ben ik?’ geen antwoord. Plots voel ik iets aan mijn been en spring op. Ik sla de lakens van me af en kijk naar het ding dat mijn been had gekieteld. Het was een slang, en niet zo’n kleintje ook. Ik gil en loop naar de deur. Ik trek en trek maar de deur wilt maar niet openen. Ik grijp naar mijn toverstaf en probeer mezelf te bevrijden, maar niets werkt. Ondertussen komt de slang steeds dichterbij. Hij sist niet als gewone slangen, eerder alsof hij iets probeert te vertellen, maar ik begrijp niet wat hij zegt. De slang komt nu tot aan mijn voet. Hij kruipt omhoog op mijn been. Ik sta stil als een plank. De slang zit nu om mijn hals. Ik doe nog steeds niets. Hij begint weer te vertellen in zijn taal. Ik snap het nog steeds niet. Plots voel ik een stekende pijn. De slang heeft me gebeten. Nu durf ik bewegen. Ik voel aan mijn nek en merk dat er bloed op mijn hand druppelt. Opeens versta ik wat de slang zegt...
Reageer (4)
NU VERDER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat ik dus bedoel: verder plies
1 decennium geledenGa verdeeer! :p
1 decennium geledenWow! Spanneuhnd!!!
1 decennium geleden