068.2 Charlie McFly
Heya Peeps
Dit stukje hebben jullie ten eerste te danken aan het feit dat we nog steeds in de top staan!!
Jullie zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cuuwl!!!!
NIET NORMAAL
Just uhhhh.. basicly... I.. uhhh.. 'd say.. uhh... EPICCCCC
Maar daarnaast hebben jullie dit stukje ook te danken aan twee stalkers waarvan ik de namen niet zal noemen (ahummm xximkexx en Judithjjeee).
Love you so freaking much!!!<3
Curlyy
Dit stukje hebben jullie ten eerste te danken aan het feit dat we nog steeds in de top staan!!
Jullie zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cuuwl!!!!
NIET NORMAAL
Just uhhhh.. basicly... I.. uhhh.. 'd say.. uhh... EPICCCCC
Maar daarnaast hebben jullie dit stukje ook te danken aan twee stalkers waarvan ik de namen niet zal noemen (ahummm xximkexx en Judithjjeee).
Love you so freaking much!!!<3
Curlyy
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <3 <3 <3 ASDFGHJKL tuurlijk sta je in de top deze story is geweldig houden zo haha
1 decennium geledenSnel nog een! Ben verliefd op dit verhaal!
1 decennium geledenIk denk dat ze allemaal wel blij zijn voor Charlie en Harry!
xxxx
ik geef toe, ik BEN een stalker. stalk,stalk, stalk
1 decennium geledenmaar stalker hier zegt: snelverder!!!! want ik ben heeeeeeeel nieuwschierig naar de reactie van de rest. maar het komt erop neer dat je nu verder moet van mij(je stalker)
xxME(je stalker die jou opdraagt nu verder te gaan:P)
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenJe staat in de top op 4!
1 decennium geledenGeweldig geschrevennn!
Pleaseee snel verder, hoe durf je te stopppen(A)