Foto bij 067.2 Harry Styles

OMBFGH! Peeps
We staan in de toooohoopp
hoezo cuuwlll
LOVE YOUUUUUUUUUUUU
Nu zo maar eens naar school... Ekkes dag zeggen tegen de klas en boeken inleveren.. Ohja en slijmen zodat ik over mag xD (das dus nog steeds niet zeker :()
Xx Curlyy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • xximkexx

    zal ik eeen nieuw account aanmaken zodat ik op dat account ook een kudo geef(das wel een beetje stalkerig maar tog(IK BEN EEN STALKER(maar dan wel een heel gestoorde vreemde en aardige stalker:P)))

    xxME (in dit geval staat me voor: DE STALKER:P)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    o, ik had nog een vraagje: ken jij de daily dutchers?????? (ze zijn echt grappig, ik bedoel het is complete onzin je moet het een keer kijken(behalve als je het kent en het niet leuk vind, dan moet je het niet doen, maar tog))

    xxME(een dailydutchers fan(ok, iemand die hun humor(vaagheid etc.) echt awesome vindt:D))

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    das zo LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF !(H)!(H)!(H)!(H)!(H)!
    je staat in de TOOOOOOOOOOOOOOOOP nu en ik ben heel BLIJ(yeah)
    en daarom doe ik een cool (kuchkuch(ok, een falend)) dansje ziet er ongeveer zo uit: (dance)(yeah)(typing)(dance)(yeah)(typing)(dance)(yeah)(dance)(yeah)(dance)(cool)(yeah)(yeah)(yeah)(typing)(dance)(dance)(yeah)(nerd)(typing)(dance)(cool)(yeah)(nerd)(lol)(nerd)(yeah)(dance)(cool)(typing)(yeah):)(lol) xD

    xx ME (moi, ik, een gestoord wezen dat mogelijk niet van deze planeet is:P)

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    zoo mooi!!! echt mooi geschreven!! Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ahhhw super schattig!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen