Foto bij 0.8

We zetten onze fietsen weg en ik maar de deur open. Als we binnen zijn gaat Sandra's telefoon dus ze loopt naar de keuken en ik loop naar de woonkamer om te kijken of er nog iemand gebeld heeft. Ik druk op het knopje van het antwoord apparaat en ik hoor dat mijn vader heeft gebeld. "Hee Kyra, papa hier. Ik wil heel even zeggen dat ik de hele week in Amsterdam zit. Dus je mag alleen thuis blijven maar je mag ook naar mama gaan... Als je bij mij thuis blijft gebruik je het geld uit het potje in de keuken maar om eten te kopen. Tot volgende week. Groetjes. Ik hou van jou" Ik trek snel mijn laarzen uit en loop naar de keuken om een doekje te pakken. Op het moment dat ik de keuken inloop hangt Sandra net op. "En wie was dat"? "Mijn moeder ik ben een week alleen thuis. Ze zijn op vakantie". "Oh nice. Ik ben ook een week alleen wil je hier blijven?" Dit hoef ik geen twee keer te vragen want er verschijnt gelijk een mega lach op haar gezicht. "JA tuurlijk! Moeten alleen zo eventjes de spulletjes van yayy gaan halen en nog wat extra kleren". "Oke maar eerst wat eten!" Sandra maakte een salade klaar voor ons twee en ik maak een omeletje die natuurlijk weer verbrand is. Als Sandra het tweede omeletje heeft gemaakt snijd ze die door midden en legt op alle twee de borden een helft, Ik verdeel de salade en pak wat drinken. Samen gaan we aan het kookeiland zitten en eten even rustig. Als we allen twee klaar zijn pak ik mijn sporttas en lopen we samen naar de fietsen.

Als we bij sandra's huis aan komen doet ze de deur open en we lopen gelijk naar haar slaapkamer. Snel propt Sandra wat kleren in haar tas terwijl ik gewoon op haar bed zit. Als ze klaar is lopen we samen naar beneden waar ik Yayy's kussentje wat eten en speeltjes in mijn sporttas prop. uiteindelijk als we alles hebben fietsen we weer terug naar mijn huis waar ik alle spulletjes voor Yayy een plekje bij de bank leg en het eten in de hal. Sandra is al naar boven gerend om haar kleren weg te leggen en als ze terug is hebben we geen idee wat we gaan doen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen