de druppels stroomde over mijn lichaam.ik keek naar beneden waar al het water samenkwanm.ik staarde een paar minuten naar het water dat gemengd was met bloed dat afomstig was van de schrammen van men arm.ik zuchte hoe ging ze dit uitleggen aan haar leerkracht ik kon niet eeuwig briefjes faken of zeggen dat ik mijn maandstonden heb.ze vroeg zich af wat er zou gebeuren moesten ze erachter komen wat er echt scheelde...zouden ze haar helpen,zouden ze haar overhalen om dit niet te doen?zoveel vragen maar geen antwoord.ik stapte de douche uit droogde me af en keek in de spiegel die groot genoeg was om haar lichaam te zien tot haar middel.haar natte bruine krullen vielen op haar sgouders waar ze nog wat druppelde.ik keek naar haar felgroene ogen en de sproeten die op en rond haar neus zaten.ik keek verder naar haar borsten hoe de druppels die van haar krullen drupte naar langs haar borsten naar beneden rolde.ik keek lager naar haar buik."pfff":zuchte ik.ik greep het vet vast ."da moet weg,te veel ik weeg gewoon te veel."zei ik zachtjes.ik ging verder met het bestuderen van mijn lichaam.van mijn buik ging ik naar mijn armen mijn linkerarm was gebruind en ongeschonden in tegenstelling tot mijn rechterarm waar er een vijftigtal littekens op stonden en meerdere schrammen die veroorzaakte werd door het mesje dat nu in haar kamer lag vol bloed."afschuwelijk"dacht ik in mezelf hoe kon ik het zo ver laten komen?ik zweerde mezelf nooit te worden zoals men moeder maar hoe ouder ik werd hoe meer ik erop leek.ze moest nu wel stoppen hoe graag ze ook verder wilde moest ze wel ze kon niet eeuwig haar gevoelens te uiten door te snijden...ze moest zich erover zetten dat iedereen haar haatte.ze was het zo zat om steeds gepest te worden.bzzz bzzz bzzz:haar gsm ging af.vincent."hej sgatj"ik sprak met stem die klonk alsof er niets aan de hand was."kom je af sgatj kheb je keilang nie gezienbtw ik heb een leuke verassing voor."ik dacht na ach ze keek naar haar armen zo goed zag je het nu ook weer niet eigenlijk nauwlijks gewoon wa make-up opdoen en je merkte het nie eens da deed ze heel vaak als ze naar vincent ging."oke antwoorde ze kben er in tien minuutjes zijn je ouders thuis?" "nee antwoorde hij opgewonden."oke tot straks sgat"zei ik en ik legde af .ik kleede me om liep naar beneden na haar littekens en sgrammen te verbergen gter haar bruinsel.ze liep de woonkamer in en zei tegen haar moeder wat ze ging doen.ze zei gewoon dat ik om negen uur weer thuis moest zijn.ik stemde in ik kon dus vier uur met vincent doorbrengen.ik vroeg me af wat die verassing zou zijn.ze deed de deur open en liep de warme buitenwereld in alsof er niets aan de hand was...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen