Foto bij ~25~

Maggie pov

Ik vertrouwde het toch niet helemaal. Zouden ze haar wel vinden? Maar ik wist dat ik de volle 100 procent op Caspian en Christian kon rekenen. En zoals verwacht belde na enkele uren Caspian op.
'Ja, ze zit bij ons boven, wanneer zijn jullie hier?' Ik dacht nog eens diep na.
'We wachten op Carlisle en Esmé, en dan komen we met z'n allen naar jullie toe. Hoe gaat het met haar?'
'Ze is prikkelbaar, en vervloekt je in een paar talen, maar verder gaat het redelijk met haar. Ze moet straks jagen, wat drinkt ze?'
'Dierenbloed.' Antwoordde ik vlug. Er klonk gelach.
'En ik neem aan dat jij daar ook op leeft nu?'
'Het voelt beter! Maar hoe gaat het met de rest? Aurora, Venice, Aranka, Gabor, Gyula en Llu? Zijn jullie nog allemaal daar?'
'Ja, en we zijn nog steeds vrienden. Gyula en Llu zijn pas op dierenbloed overgegaan, en probeerd ons nu ook te overtuigen.' Ik lachte zacht.
'Ze kunnen het proberen toch?'
'Wij halen ze wel uit het buitenland, dat is beter voor ons ego.' Weer lachte ik, iets harder dit keer, waardoor Seth me vragend aankeek. Ik stapte op hem af, en trok hem tegen me aan.
'Wie zijn dat?' Vroeg hij zachtjes met een lieve glimlach.
'Vrienden uit Hongarije!' Fluisterde ik zachtjes terug. Hij knikte, en plaatste zijn lippen onder mijn oor. Hij snoof mijn geur op, en trok me dichter tegen hem aan. Een speelse grom vloog over mijn lippen, terwijl ik er nauwelijks controle over had. Vanuit de telefoon klonk gegrinnik.
'Maggie, wij zijn er ook nog, weet je nog? Als je wilt dat we ophangen kun je dat ook gewoon zeggen, want je kan het overduidelijk niet subtiel brengen.' Lachte Christian. Ik grinnikte even, en probeerde Seth een beetje weg te duwen, omdat hij me niet losliet.
'Seth, kap nou even! Ik ben aan de telefoon.' Een huivering van genot streek over mijn ruggengraat.
'Mmm, volgens mij wil je helemaal niet dat ik kap, of wel soms.' Fluisterde hij zwoel in mijn oor.
'Maggie! Wat doe je met die jongen! Heeft die soms drank op of zoiets?' Lachte de stemmen.
'Ik ga wel hangen! We zien jullie'
'Veel plezier met je Seth!' Ik gromde nog even, en hing toen op.
'Eindelijk!' Riep Seth dramatisch.
De rest van de familie was of jagen of naar Renesmee op zoek, en dus wisten ze niet dat ik er al voor had gezorgd dat ze veilig was.
'Maggie, eindelijk zijn we alleen, daar wil ik van genieten!' Glimlachte hij lief, en druke zijn lippen weer onder mijn oor.

Reageer (2)

  • NEWgirlS

    hahhaha seth xD
    :9~
    snel verder

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    hahhaha seth xD
    :9~
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen