Rensemee pov

Ik ging op een boomstam zitten, even rustig. Jezus, soms wilde ik dat ik een vol.. bloed??? vampier was, dan had ik geen last van moe zijn. Plotseling hoorde ik een geluid. Ik spitste mijn oren, maar ik hoorde niks, alleen de normale bosgeluiden. Toch voelde ik me ongemakkelijk en bekeken hier, dus ik pakte mijn spullen en wilde verder gaan. "Hey kleine, wat heb je een haast.", zei een stem opeens. Waarom noemde iedereen me kleine? "Ja, dus mag ik...", zei ik tegen de jongen. "Nee, wat is je naam?" "Gaat je niks aan, maar als je me excuseert, ik heb haast." "Haast is voor de sterfelijke." "En voor degene die belangrijkere dingen te doen hebben dan met ene random gast praten." "Oké, ik ben Caspian, niet meer random dus." "Nog wel, ik moet gaan." "Ik deed het liever niet, maar ik heb beloofd dit te doen." Hij liep op me af en wilde me optillen, maar ik rende van hem vandaan. Helaas was hij sneller dan ik. "Dude, laat me los!", gilde ik. "Als jij niet was weggelopen had Maggie me dit niet hoeven vragen." Maggie, natuurlijk. Even vervloekte ik haar. "Ja snapt het niet, dus laat me gewoon los!" "Ik hoef het niet te snappen, ik doe alleen een vriendin een gunst." Ik gaf het op, ik zou nog wel een kans krijgen om te ontsnappen.

Ik zat op het bed en staarde uit het raam. Ik wachtte geduldig tot Caspian en Christian gingen jagen. Of iets dergelijks. Basicly een kans om hier weg te komen. Ik luisterde zorgvuldig naar wat er in de kamer beneden mij gaande was. "Ze zijn hier over drie dagen. Ze willen eerst wachten op Esmé en Carlisle.", zei Caspian "Ach ja, zolang ze hier is kunnen we haar het beter naar haar zin maken." Pffft, naar mijn zin maken. Dan zouden ze me laten gaan. "Kom, Venice en Aurora wachten op ons.", zei Caspian. "Wat doen we dan met die kleine?", vroeg Christian. "Jij gaat ze halen, ik pas wel op dr.", zei Caspian. "Ook goed." Hmm, ik had gezien dat Caspian me mocht, dus even lief kijken en ik was weer weg. "Nice.", mompelde ik. Ik pakte een foto van mij en Jake uit mijn tas. Ik voelde me erg schuldig, ik had niks tegen hem gezegd. Ik zou nog wel ergens een boodschap voor hen achterlaten voordat ik naar Volterra ging. Misschien wel hier. Ik zou wel zien.

Reageer (1)

  • NEWgirlS

    aaaawh ogarme jakie hij heeft egt pech
    snel verder xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen