{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-nine]
Hij zat naar het landschap van Narnia te kijken,zittend op een klein trapje.'Hey,'zei Selena gerust en ging naast hem zitten.'Hmm,'mompelde hij.'Weet jij waar Roy is?'vroeg ze direct.'Neen,'zei Peter bot,'Hij was al wakker voor mij,waarom?''Omdat we jullie zochten,Pete,'zei Selena geschrokken,'Zeg,wat is er met jou aan de hand?Je bent zo kortaf?''Het is niets,'zei Peter zuchtend en keek haar snel een seconde aan.'Niets?'vroeg Selena ongeduldig,'Er is wél iets met jou!''Wat gaat jou dat nou aan?'snauwde Peter en stond recht,net als Selena.'In deze tijden?'vroeg ze kattig,'Jà.En ik ben je vriendinnetje, Peter,nù is het niet het moment zo te doen.''Dat hoofdstuk "vriendinnetje" kan snel afgerond zijn,'bitste hij.Selena leek wel bijna in tranen uit te barsten,ze begreep hem echt niet.'Besef je niet hòe stresserend het voor mij is?'vroeg Peter en probeerde terug wat rustiger te worden,'Als Andalusia Narnia overmeesterd,is dat mijn schuld.Ik blijf als Hoge Koning van mijn land verantwoordelijk.Ik kan even de druk niet meer aan!''Ik moet tegen mijn eigen vader en zijn leger vechten!'riep Selena en de gedachte aan haar vader,deed de tranen vloeien.'Jij bent niet verplicht te vechten!'zei Peter met ingehouden woede,'Kijk, ik wil hierover echt geen ruzie hebben.''Moet je weten,ik ben niet begonnen,'zei Selena snikkend,'Alsof jij niet goed genoeg weet dat ik jullie niet zou helpen.Ik wil terug in Engeland zijn.Met Gab en mijn moeder.''Dat wil ik ook hoor,op dit moment.'Peter keek Selena aan en even verscheen er een vlaag medelijden op zijn gezicht.'Selena,huil niet,alsjeblieft,'zei hij en pakte haar schouders vast.'Ik kan niet anders,'zei ze en veegde haar tranen weg,'Je laat me aan mijn ouders denken en Engeland.''Ik voel gewoon een gigantische druk op me,'deelde Peter mee.'Dat is nog geen rede om zo te doen.Je kan het ook gewoon vertellen.'Selena keek koppig de andere kant op.Peter staarde dan maar zuchtend naar de rand van het bos.Maar daar was iets wat niet klopte.'Neen..,'mompelde hij,'Dit kan gewoon niet waar zijn..'
Reageer (3)
Nouhouhouhou, gemenerd.
1 decennium geledenPeet doet wel gemeen,
Snel verder.
Alsjeblieeeeeft?
xx
Stomme, stomme Gill! Nee, geintje.
1 decennium geledenDat je zomaar stopt, maarja. Ik keek vandaag Prince Caspian, en toen kon onze Peet de Caspiandruk ook niet meer aan. I feel so sorry for him. Maar ja, wat een bitterkop.
Omdat je in het weekend alleen maar op de pc mag, verw8 ik morge 5 chapters van jou.
xo
Oke als ik straks sterf aan een hartinfract is het jouw schuld ik wil weten wat er komt!!!
1 decennium geledenis het Aslan, een leger vampiers, is er iets met Roy, loopt een van de andere gevaar?
Jij moet dus echt verder (liefst voor vanavond want dan ga ik ook op de computer!!!)