WISH #7
‘SHIT! We gaan te laat komen!’ Harry rende naar binnen, zocht een handdoek en begon zich in de badkamer om te kleden. Ik trok mijn natte bikini uit, deed een bh en slipje aan en hees me in het gebloemde jurkje dat over mijn stoel hing. Xian Wen deed hetzelfde, maar zij trok haar spijkerbroek en zwarte shirt aan. Harry klopte op de deur en we renden naar beneden. Aangezien Harry de enige met rijbewijs was, lieten we hem in mijn broers Range Rover rijden. Hoe dichter we bij het vliegveld aankwamen, hoe nerveuser Xian Wen en ik werden, Xian Wen zat op de achterbank nerveus te tikken met haar vingers. Ik zat naast Harry, en speelde wat met mijn haar. De hele rit waren we stil geweest, maar toen verbrak Harry de stilte. ‘Zijn jullie nou echt zenuwachtig?’ Ik knikte. ‘Oké, jullie kennen mij. Dus jullie denken dat mijn vier beste vrienden idioten zijn?’ ‘Nee, tuurlijk niet, maar hallo, het is wel One Direction!’ ‘1/5 zit hier al.’ ‘Maar, hoelang zijn jullie van plan te blijven?’ Opeens schoot met te binnen dat de jongens ook ergens moesten slapen. ‘Geen idee, dat ligt eraan.’ ‘Want waar moeten ze dan slapen?’ ‘Zayn kan bij mij!’ Snel hield Xian Wen haar hand voor haar mond en verborg ze haar rode gezicht. ‘Harry, hoe laat komt de vlucht aan? Want daar staat een mooie gele ‘M’!’ Ik wees naar het bord, het was nou niet echt dat ik honger had, maar ik wilde gewoon de stilte opvullen. ‘We hebben nog drie uur, en volgend dit ding…’ Wijzend naar zijn telefoon. ‘Is het vliegveld een half uur vanaf hier, dat betekent…’ ‘TWEE UUR MAC’EN!’ Vulde Xian Wen hem aan. Harry zette de richtingaanwijzer aan en reed op de Mac af. Ik stapte uit en liep met Harry, cap en zonnebril op, en Xian Wen naar binnen. Snel haalden we wat milkshakes. Ik proefde de smaak van vanille, dit had ik even nodig.
Reageer (2)
Komt er nog een nieuw hoofdstuk?
1 decennium geledenhah nice!
1 decennium geleden