~4.
Arya - 16 jaar
Belle - 16 jaar
Felice - 18 jaar
Dounya - 14 jaar
Adam - 22 jaar
Brandon - 19 jaar
Arya en Felice zijn biologische zussen
Belle en Brandon zijn ook biologische zus&broer
Arya
Ik keek de enorme wolf verbaasd aan. Bijna automatisch zette ik een hoge rug op en mijn staart werd dik. Onmiddellijk voelde ik een onbekende geest mijn gedachtes binnenkomen. Het voelde zo fóut. Ik kokhalsde bijna en schreeuwde het uit. Meteen voelde ik de gedachtes van mijn familie. Bezorgdheid, angst... en van Brandon: woede. Nog geen tien seconden later had heel mijn familie zich om me heen verzameld. Nog nahijgend van de mentale aanval stond ik langzaam op. We hadden ons met z’n zessen in een halve cirkel opgesteld tegenover de wolf, met Brandon in het midden. Aan zijn uitdrukking kon ik zien dat hij probeerde de gedachtes van de wolf buiten te sluiten.
Wat mij dus niet gelukt was.
Ongeveer twee minuten bleven we roerloos staan en ik voelde me nogsteeds misselijk. Plotseling sprongen Brandon en de wolf naar voren en vielen elkaar aan. Voordat we zich met z’n allen in het gevecht konden stortten, slaakte Belle zo’n woest en hard gegrom dat iedereen roerloos bleef staan; zelfs de wolf.
Ik voelde hoe Belle en Brandon in stilte ruziemaakten. Tenslotte bromde Brandon wat, en de wolf rende vlug weg. Door alle verschillende emoties en gedachtes die iedereen voelden, welde de misselijkheid zich weer in me op en ik viel neer.
Nog een shape-shifter... was het laatste dat ik dacht.
Reactie?
Er zijn nog geen reacties.