Foto bij two girls

'Serrenna ik ben net als jij probeer mij nu is een moment nie te vermoorde of zwart te maken en luister naar wat Charles te zeggen heeft hij is ten slotte u wachter .'
'dank je ,oké zoals ik al zei je bent Vannessa maar was je niet dood of zo ik bedoel na dat je ouders hier vermoordt zijn ben je gewoon verdwenen .
'Ik was naar La mag dat niet er zijn daar ook veel demonen ik was in paniek ik kon niet op deze plek blijven zelf nu vindt ik het moeilijk maar dat doet er nie toe hoe kunnen er 2 zijn ik was niet dood en ook niet half dood dus hoe kan dit .'
'de raad kon je niet op roepen dus hebben ze een nieuwe bloedlijn gemaakt ' ik knikte opdat ik het snapte ,draaide me naar Serrenna om ,'het ziet er naar uit dat we moeten samen werken , vrienden .' ik kon dit alleen maar proberen maar 2 slayers met een ruzie dat zou de wereld niet ten goeie komen.
Ze knikte en we gingen samen naar de kantine .We lachte en leken de beste vrienden ,,iedereen staarde ons aan dat normaal was zelf de Winstons maar vooral Edward dan keek naar ons ,mij .Ik zuchte keek naar de grond en liep naar onze tafel .'Wat is dat toch met hun 'begon ik 'ze zijn aardig maar ze willen geen contact met de buiten wereld en heb je ook al gemerkt dat als je in hun buurt komt zo een raar gevoel krijgt dat laatste fluisterde ik .in normale gevallen zouden alleen ik en Serrenna het moeten horen maar ja .'ja,heb ik ook soms erger dan normaal maar ik laat dat niet over mijn hart komen hoor .'
wat heb je nu vroeg ik .'eumh Frans laten we naar de bib gaan en daar wat trainen lachte ze .De training ging snel voor uit en voor wwe het wisten was het al avond .ik kwam thuis en kroop direct in mijn bed want het was al laat .Ik viel in slaap ,maar kreeg snel een gevoel dat er iemand in mijn kamer stond .Ik werd wakker en keek rond er was niks te zien en dus sliep ik verder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen