055.2 Charlie McFly
HOLAAA PEEPS...
nou meestal zijn jullie gewend dat Curlyy (die een apenkont heeft) iets schrijft maar nu ben ik het pampampam en wie ben ik??? Judithjjeee als jullie mij nog niet kende....dan kennen jullie mij nu ... en en en Curlyy haar broer is geslaagd...rede voor een feestje....dusss dankzij curlyy's broer komt er nog een stukje...okeaay eigenlijk is dat niet zo want Curlyy is gewoon lief, en daarom komt er nog een stukje...maar dat maakt niet uit...
en en en....
herinneren jullie de deal nog???
xxxx en veel plezier met lezen
nou meestal zijn jullie gewend dat Curlyy (die een apenkont heeft) iets schrijft maar nu ben ik het pampampam en wie ben ik??? Judithjjeee als jullie mij nog niet kende....dan kennen jullie mij nu ... en en en Curlyy haar broer is geslaagd...rede voor een feestje....dusss dankzij curlyy's broer komt er nog een stukje...okeaay eigenlijk is dat niet zo want Curlyy is gewoon lief, en daarom komt er nog een stukje...maar dat maakt niet uit...
en en en....
herinneren jullie de deal nog???
xxxx en veel plezier met lezen
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
ilikee
1 decennium geledenThat's the most adorable thing ever! (jaaah, ik heb net een 9,5 gehaald voor engels.... party!) En nu denk jij: welke gestoorde mestkever komt hier nu hyperactief wezen? Nou, ik! Want ik vond dat ik wel eens een reactie mocht plaatsen bij een verhaal dat ik stiekem een van de leukste verhalen op quizlet vind (ik doe altijd alsof ik geen favorieten heb, maar ik kan er niet omheen als ik als een of andere psychopaat ga grijnzen (alice in wonderland!) op momenten dat ik zie dat je weer een hoofdstukje hebt geschreven *wordt rood*) Weetje dat je me aan een van mijn obsessies hebt geholpen? (stoute jij!) Je hebt namelijk ooit een liedje gebruikt (maybe-sick puppy's) in het begin van je story en toen moest ik het luisteren, 3 keer raden wat er toen gebeurde.... Praise the Lord! (en dan moet je Lord inwisselen voor jou naam en je snapt 'm) En aangezien ik net besloten heb dat dit een zoveel-mogelijk-onzin-in-een-paar-zinnen-proppen-reactie wordt laat ik me volledig gaan! prepare youself! (helm, kogelafwerendvest, stinkbommen) Dus ik had al een deel van jouw geweldige verhaal gelezen toen mijn zaagsel a.k.a hersenen het nodig vonden om het venster te sluiten.... Weg verhaal, toen ben ik nog een tijdje jouw verhaal tegen gekomen maar had ik iedere keer bij de omschrijving iets van nee, toch niet (don't ask) daarna ging ik het toch lezen en toen dacht ik (ik dacht, oh god) Hmmm, dit zocht ik! Waah! (dat was mijn onderbewust zijn die nooit de moed had opgegeven) That's the story! En nu denk jij: Right, wil ik dit weten? -nee, dat wil je niet, maar ik wil het wel vertellen! *evil laugh* en nou doe ik ook mee aan de DEAL *fangirlt* Oh jezus! ze kan een wenkbrauw ophalen! Dat wil ik ook! (maar ik ben een spastisch stokaapje dus dat is onmogelijk, jammer hoor) Gefeliciteerd met je broer! En nu ga ik ophouden met jouw hersenen te terroriseren, cheerio!
1 decennium geledenxx
Haha, you go Charlie!
1 decennium geledenGefeliciteerd met da brotha!