Foto bij Serrenna

Edward pakte mij vast en gaf een knuffel het was een zalig gevoel ik kwam tot leven ik voelde me gelukkig en warm maar het gevoel zoals bij de eerste ontmoeting was er nog altijd .'Ik moet weg ' zei ik gehaast dit kon niet dit mocht niet .Ik stormde naar mijn huis sprong via de boom terug naar mijn kamer en probeerde te slapen .de volgende dag op school meed ik Edward zo veel ik kon alles leek op een dood normale dag dus ik besloot is naar de bib te gaan .Ik stond een eind van de inkom en ik hoorde mensen binnen komen .'Charles ze is nie normaal ze moet een soort demon zijn of iets anders boosaardig' dat was Serrenna ongetwijfeld haar kwade stem herkende ik overal , 'Serrenna het is nie omdat ze anders is dan de andere dat ze daarom een demon is .' ze kwamen mijn kant op en ze zoude me nie gezien hebbe als ik die boeken nie liet vallen. 'Vannessa'
'Serrenna '
'Meisjes rustig Vannessa is het ja toch maak geen ruzie met Serrenna '
'waarom niet is ze zo speciaal ik wed van niet'
Ze was kwaad ze kwam mijn kant op gestormd ze pakte mijn polsen vast en sleurde me op de grond ,ik viel met een redelijke klap tegen de grond maar zette mijn voet net zodat zij er over viel ik sprong recht en zette me op haar .Luister ik weet wat je bent ik weet wie die saaie gast is en wordt nu toch is wat vriendelijker bitch .' Serrenna haar ogen werden groter 'je weet wat ik ben 'vroeg ze aarzelend .ja ,niet moeilijk te raden maar je techniek moet toch nog wat verbeteren je bent voorspelbaar lachte ik .Charles draaide een rondje rond me en bekeek me van top tot teen .Ik stond recht en hoopte dat hij het niet ging merken .'Jij … jij bent …Vannessa .' Serrenna rolde met haar ogen 'ja wat zei ik dan de hele tijd denk je '. 'Serrenna ik bedoel dat zij zij de vorige slayer is .
'ik wist het hé jij moest dood zijn ik kan dat direct voor je in orde brengen als je wilt ' Ze pakte een mes die ze onder haar vest had verstopt en gooide de naar mij ;net voor dat het mes me raakte had ik het vast .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen