Foto bij 4

"Je bent super mooi zonder bril." Draco legt wat haar achter je oor. Je begint hevig te blozen. "Je bent schattig als je bloost." Je kijkt Draco in zijn ogen en voelt zijn mond steeds dichterbij komen. "Wedden dat als je geen bril op hebt dat je alle jongens achter je aan hebt zitten?" Je glimlacht als je Draco's adem tegen je aan voelt komen, hij is maar een paar centimeter van jou lippen verwijdert. Draco drukt zijn lippen op de jouwe en hij likt langs je lippen. Je opent je mond en speelt met zijn tong. De zoen wordt steeds hevtiger en Draco's handen verdwijnen onder je shirtje. Je stopt en kijkt hem bang aan. "Sorry, ik liet me even gaan." Je pakt de map en rent snel naar je eigen slaapkamer. Achter je sluit je de deur. "Chantal? Wat is er?" Sophie komt de douche uitgelopen. "Uhm niks, heb jij nog een andere bril?" Sophie loopt naar haar nachtkasje en rommelt er in. "Nee, sorry. Maar je ziet er goed uit zonder. Ooit gedacht aan lenzen?" Je knikt en plof neer op bed. "Je hebt wat uitgespookt! Ik zie het aan je!" Je knijpt je ogen dicht en opent er dan eentje. "Pfft? Ik? Natuurlijk niet." Sophie gooit een kussen tegen je hoofd. "Jaja! Vertel heb je gezoent?"

Reageer (6)

  • Roarr

    (hoera)(yeah)(Y)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    verder verder verder(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • LoveLondon

    verder

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    ga je nog verder of niet?

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen