Foto bij 0.7

Heeei schatjes,
Kort hoofdstukje vandaag. Ben helemaal dood. heb vandaag te veel gedaan met mijn knie dus kan bijna niet meer lopen. ben ingebandageerd (als je dat zo schrijft) heb een zadel op mijn rug gehad. heb achterop een paard van 1.70 gezeten. daarmee ge appuyeerd (als je da zo schrijft) geweken en keertwendingen gemaakt. dus hou dan je evenwicht maar. En heeeeeel veel gefietst. niet meer doen dus. maar enjoy dit hoofdstukje (:

Als we eindelijk terug zijn op stal springt Sandra van Chanel af en pakt Yayy van me over. Ik blijf nog heel even op Chanel zitten. Het is nu al weer twee jaar geleden dat ik Chanel kreeg. Papa kreeg een nieuwe baan op een kantoor waar hij veel meer geld verdiende dan eerst. Uiteindelijk verhuisde we. Ik was er helemaal kapot van maar papa was al helemaal verliefd geworden op het huis wat hij gekocht had. Ik heb tegen hem geschreeuwd als een gek ik heb hem even gehaat maar het veranderde niks. Papa was net zo eigenwijs als ik als er iets moest gebeuren gebeurde het ook. Na de verhuizing kwam papa naar me toe met een verassing. Ik moest in de auto gaan zitten en ik kreeg een blinddoek om. Na een half uur rijden kwamen we eindelijk bij de bestemming. Ik stapte met wat hulp uit en we liepen heel even door. Het rook verdacht veel naar paard waar ik dan ook was. Mijn blinddoek werd afgedaan en daar stond ze dan, Chanel. Ik was gelijk helemaal verliefd op haar. Het mooie valk kleurige paard met de zachte blik in haar ogen keek me vrolijk aan. Ik liep langzaam naar haar toe en haalde mijn handen over haar zachte neus. Ik ging even naast haar staan. Ik keek de vrouw die haar vast had vragend aan. "ze is 1.75 hoog. wil je even rijden? En ik werd weer naar de realiteit gerukt door Sandra. "Kyra?! Komop we moeten naar huis!" Ik stap af en zadel Chanel snel af. Terwijl Chanel naar haar stal toe loopt hang ik al haar spullen in de zadel kamer. Ik geef haar nog een knuffel wat bix en hooi en dan sluit ik de stal. Samen met Sandra fiets ik naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen