Foto bij 1.

YEAAHH, over 2 dagen gaan we naar mauritius. Ik pakte mijn 3 koffers die ik mee mocht nemen, helaas maar zo weinig want anders paste het niet in de auto. Ik liep naar mijn inloopkast. Ik deelde hem samen met mijn zus, Chanel. Ja ik weet het, Coco Chanel, mijn moeder heeft een verslaving aan dat merk dus had ze bedacht om haar 2 dochters zo te noemen. Ik vind ik het niet zo erg, her ergert me niet of zo. PFF ik liep de trap op naar mijn kasten. Ik deed de deuren open en pakte wat ik mee moest nemen in. Even later hoorde ik de deur open gaan. Daar kwam mijn zus Chanel binnen. "Hey, moet ik helpen?" Riep ze naar boven. "Nee hoor, het lukt me wel." "Oke, wil je mij dan helpen, ik kan niet kiezen welke jurkjes ik mee moet nemen." Ik rende de trap af en ging zitten op de bank. "Oke, pak al je jurkjes er uit, en ga ze passen."

Uit eindelijk hadden we de leukste eruit gekozen en we stopten ze in 1 van haar koffers. Ik kon ze ook altijd aan want we hadden dezelfde maat. Onze moeder kwam binnen en zei dat er wat thee klaar stond. We liepen naar buiten waar de thee al stond. Ik ging zitten en drink langzaam mijn thee op. Mijn vader begon over de reis te praten maar ik luisterde niet echt. Chanel en ik hadden een hele lijst gemaakt met wat we daar gingen doen, ook met jongens flirten. Ik was benieuwd of daar ook een paar leuke jongens rond liepen want anders zouden we een heleboel niet kunnen doen.

Toen ik mijn thee op had liep ik weer naar mijn kamer. Ik ging achter mijn laptop zitten en skypte nog even met mijn vriendin Jennipher, ik zal haar super lang niet zien.

Ik weet het SAAAAAII, maar ik kan natuurlijk niet doen dat ze al iedereen daar kennen en zo dus doe ik het maar zo.

Enjoy The Little Things In Life,

Reageer (2)

  • Little_Biatch

    Mooi geschreven, snel verder

    1 decennium geleden
  • Sixpackjess

    Super mooi, eiland!
    Snel verderr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen