Foto bij four.

Hoofdstuk Naam:
'finally met

bedankt voor de reacties; ik ga dus verder, hihi x3

Tamar POV
Als jullie klaar zijn met eten, komt de toespraak van Perkamentus. 'Geachte leerlingen. Ten eerste, zeg ik welkom, of welkom terug. Ten tweede, zou ik jullie allemaal willen waarschuwen. Zoals jullie misschien weten, is er een bekende seriemoordenaar ontsnapt uit de tovenaarsgevangenis Azkaban. Ik zou jullie willen vragen, NIET naar hem op zoek te gaan. Voor geen enkele bedenkbare reden.' Zijn ogen twinkelen en hij kijkt strak naar Harry. 'Nou, nu allemaal, hophop, naar bed!' Harry kijkt verbaasd om zich heen. 'Waarom keek hij naar mij?' Je haalt je schouders op, en zegt: 'Wat maakt dat nou uit?' en loopt naar de deuren. Plotseling voel je een hand op je schouder.

Carlo POV
Tamar draait zich om en ziet je staan. Je ziet een schrikachtige blik in haar ogen. 'Eh.. Hoi Tamar.' stamel je. 'Ik eh... Vroeg me af hoe je vakantie was?' vraag je. 'Super! Ik ben met mijn pleegouders naar Spanje geweest ;]' antwoord ze, opvallend zelfverzekerd. 'Oh, oke. Nou.. ik zie je morgen wel bij kruidenkunde.' zeg je. 'Oké, doei!' lacht ze, en ze draait zich om en loopt achter haar vrienden aan. 'Jeetjepietje, wat heeft die meid toch geweldig veel zelfvertrouwen..' zucht je. En laat iemand dat nou precies gehoord hebben..

Draco POV
Na die woorden van Carlo, snap je dat je er een serieuze kandidaat bij hebt. Je wilt hem eigenlijk aanvliegen, vervloeken, tot moes stampen! Maar je staat midden in de Grote Zaal, en wat zou Tamar ervan vinden? Zou ze je een held vinden, en direct voor je vallen? Of zou ze je een lafaard vinden, een zak, en je nooit meer aankijken? Je neemt geen risico en loopt naar je leerlingenkamer, op de voet gevolgd door met muffins beladen Korzel en Kwast. Je zucht diep. Wat moet je daar nou mee?

Reageer (4)

  • SilverSoul

    Jeetjepietje XD *krijgt geen lucht meer*
    Dat is tog van Gooische Vrouwen? XD
    Omg :')
    En dan ga ik nu deel 5 even lezen (A)

    1 decennium geleden
  • Missfeltonx3

    Dit is echt super :O:D
    Als Chocojunk uwer
    hoofd er niet afhakt als gij niet
    doorgaat, doet mijn persoontje
    dat wel! (A)

    1 decennium geleden
  • PaintingLove

    Oeh Oeh Oeh ik wil oooook muffins <3
    Like wtf Jeetjepietje x'D Omgosh geweldig me luft this. Me eert you O.O

    ×××
    Ps. Als het nu nog niet duidelijk is; Ga verdomme nu verder of ik hak je kop er van af (A)

    1 decennium geleden
  • LUFU

    nice storie i love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen