Foto bij 1

Dit ben jij: (Die met de bril) Naast je staat je beste vriendin Sophie die smoor verliefd is op Draco.

"Chantal wil je na de les eventjes wachten?" Je knikt netjes naar Sneep en je maakt de rest van je oefeningen. Je hoort de bel gaan en het lokaal loopt langzaam leeg. "Wat is er meneer?" Sneep komt naar je toe gelopen en geeft je een map. "Aangezien je de beste in mijn klas bent en Draco Malfidus de slechtse zou ik graag willen dat je hem bijles geeft." Je pakt de map aan. "Heeft u echt niemand anders meneer? Draco is nogal gemeen tegen mij." Op dat moment komt Draco binnengelopen. "Je wou me spreken?" Sneep maakt en gebaar naar de twee stoelen aan zijn bureau en jullie gaan zitten. "Het is nog steeds u voor jou Malfidus." Draco rolt met zijn ogen en staart dan naar de map in mijn handen waar zijn naam op staat. "Waarom heb je een map met mijn naam brilsmurf?" Sneep kucht en pakt de map uit mijn handen. "Dit Malfidus is jou bijles map. En mevrouw Brilsmurf gaat je bijles geven, en mag ik je verzoeken om mevrouw brilsmurf gewoon Chantal Swift te noemen? Aangezien ze je ook alles fout kan leren lijkt me dat het beste plan, niet?" je lacht en pakt de map weer over van Sneep. "Bijles? Ik ben geen baby! Ik kan heus wel aleen leren hoor!" "Als ik zo naar je cijfers kijk niet." Draco staat boos op en rukt de map uit mijn handen. "Best! Kom brilsmurf!" Je staat op en rent snel achter Draco aan.

Reageer (1)

  • Roarr

    leuke storie!!!

    snel verder!!

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen