Dream 16.
"Erm..I don't know how to say this but.. I like you, a lot." Ik keek hem even aan. "Zayn, I think you're going a little bit fast. You know me for 2 hours and you already like me? You don't even know my name." zei ik verdrietig. Hij beet even op zijn lip. "I'm sorry. You're right." Even stonden we stil en zeiden we niks. "So.. you don't like me?" vroeg hij zachtjes. "I don't know Zayn!" zei ik boos en ik liep de kamer weer in. Ik ging boos op de bank zitten. "Gaan we zo?" vroeg ik aan niemand. Jana kwam naast me zitten. Met haar kon ik altijd goed praten. "Wat is er Sacha?" vroeg ze aan me. Ik zuchtte. "I don't know.. it's just.. Zayn." "Waar is hij nu dan?" "Ik weet het niet en ik wil het ook niet weten." zei ik nors."Maar je wilt toch niet nu al weg?" Jana trok een pruillipje. Ik zuchtte. "Goed, we blijven." Jana klapte vrolijk in haar handen. Net op dat moment kwamen Louis en Marcha binnen. Ze omarmden elkaar en zagen er erg verliefd uit. "En waar zijn Dorinde en Niall en Harry en Hayette?" Louis had geen wat ik zojuist zei en de rest haalde zijn schouders op. "En Liam en Anouk?" maakte Jana mijn zin af. "I'm hungry." klaagde ik. "Then we're gonna eat something. Let's go to a restaurant!" zei Louis vrolijk. "Where's Zayn?" Iedereen keek naar mij en ik haalde mijn schouders op. "Allright we're going in teams to find the rest so we can get some dinner. I'll go with Marcha!" schreeuwde Louis en hij greep naar haar hand. "Seems like we are left." zei ik tegen Jana en ik stond op. "Let's find them!" schreeuwde Louis en we verlieten de kamer.
Ik activeer nu even een hoofdstuk en dan waarschijnlijk vanavond weer één want ik ben vanmiddag nogal druk. xoxo
Er zijn nog geen reacties.