Foto bij Life Hurts Anyway (TH) 24

Ik merk dat ik begin te blozen en ik begin te praten. “Ik.. eehm.. ja, ik moet jou ook iets vertellen.” Breng ik voorzichtig uit. Ik zie dat Ilse recht gaat zitten. Ze doet haar mond open om te gaan praten maar dan gaat de bel. Je zucht, perfecte timing. Je staat op van de bank en loopt naar de deur. Daar staan Bill en Tom. “Hé jongens.” Zeg ik met een glimlach. Ik geef ze beide een kus op de wang. “Ilse is er ook.” Zeg ik. Ze kijken verrast en dan zegt Bill. “Oké, gezellig.” Ze lopen mee de woonkamer in. “Hé Ilse!” zeggen ze in koor. Ilse begroet ze ook. “Willen jullie wat drinken?” “Cola alsjeblieft.” Zegt Tom. “En jij Bill?” “Ja doe ook maar.” Ik loop naar de keuken en als ik terug kom vraagt Ilse: “Shari, wat wilde je me nou vertellen.” Ik maak een ‘houd-je-kop’ gebaar maar het is al te laat. “Dat willen wij ook wel horen.” Zegt Tom met een grijns. Ik sla mijn hand voor mijn hoofd. “we wachten” zegt Tom lachend. “oke kennen jullie Bart?” vraag ik dan maar eerst. “Nee” “Nee” “Ja” klinkt er uit de monden van Tom, Bill en Ilse.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Hamilton_

    Woow;o net so mooii verhaal;o

    1 decennium geleden
  • barbara

    Tom is lief en verdedigt de andere player niet xD

    Ga please heel snel VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr ^^
    Ilikeitt:D

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen