HARRY STYLES

Abo? Reactie? Kudo?

Ik ga deze week niet zoveel schrijven, vrijdag eerste examen... (Latijn :( )

LOL, 333 woorden.... xxx

Ik gooi de deur van m'n kamer open, slaag ze terug dicht en plof neer op m'n bed. 'Harry, wat ben je aan het doen?' denk ik luidop. Ik draai me om en probeer een beetje te slapen.


'Harry, kom je eten?' Ik open m'n ogen en zie Niall in de deuropening staan. Hij kijkt me even héél diep in m'n ogen en een rilling trekt over m'n lijf.
Ik sta op en Niall wacht tot ik de deur bereik, en samen lopen we dan door de gang, naar de keuken. Ik neem plaats naast Zayn en over Niall. Louis zit schuin over me en wanneer Liam de schotel vol groenten op tafel heeft gezet komt hij langs de andere kant van me zitten.
Niall trekt een vies gezicht.
'Is er geen vlees ofzo?'
Liam staat weer op en loopt weer naar de keuken om vervolgens met een pan met 6 worsten in terug te komen.
Gulzig pakt Niall 2 worsten en een klein schepje groenten.
Zayn grijnst en schept ook op.
Normaal is Louis de gene die altijd een gesprek in gang krijgt, maar nu blijft het stil.
'Is er vandaag geen belangrijke voetbalmatch?' vraagt Zayn plots.
Iedereen kijkt verwondert op.
Liam stormt als eerste met z'n bord naar de televisie gevolt door Zayn en Louis en als laatste Niall.
Wanneer Niall merkt dat ik niet mee ga kijken draait hij terug, en komt naast mij aan tafel zitten.
'Hazz' begint Niall met 'n bezorgde stem 'Waarom ben je de laatste tijd toch zo afwezig?
'Ik moet gewoon even nadenken.' zeg ik met een rustige stem.
'Nadenken over wa-at?'
Ik zet m'n elleboog op tafel en ondersteun m'n hoofd met m'n hand.
Ik zucht en krab even onder m'n kin.
'Zal ik deze nacht weer bij jouw slapen?'
Er was niets dat ik liever wou maar beheerste mezelf en vroeg rustig: 'Als je dat wilt?'
'Voor jou alles!'
Ik ontlaat een zucht van opluchting en eet rustig verder, met Niall naast me.

Reageer (2)

  • xLoessx

    ahwww echt zo lief! snel verder X

    1 decennium geleden
  • Authentic

    Wat schattig, love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen